Leagoo Lead 7

گوشی موبایل لیگو لید 7

جدید

مشخصات اصلی: دو سیم کارتقطع سیم کارت: سایز میکرو (12×15 میلی‌متر) - سایز مینی (12 × 25 میلی‌متر) - وزن: 160 گرم
صفحه نمایش: صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی از نوع JDI IPS - دارای وضوح تصویر 720x1280 پیکسل - سایز صفحه نمایش: 5.0 اینچ - قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ
حافظه: حافظه داخلی: 8 گیگابایت - حافظه رم: 1 گیگابایت - قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ‌ی microSD تا 32 گیگابایت
پردازنده: MediaTek MT6582 Quad core 1.3 GHz ARM Cortex-A7
دوربین: 13 مگاپیکسل - فلاشفوکوس اتوماتیک - دوربین مکالمه ویدئویی با کیفیت 8.0 مگاپیکسل
شبکه های ارتباطی: GPRS - EDGE - 3G - بلوتوث - قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - GPS - NFC
صدا: فیش 3.5 میلیمتری هدفون
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Android 4.4.2 KitKat
سایر مشخصات: رادیو

توضیحات

نام Leagoo برای بسیاری از افراد یک برند جدید است ولی برای بعضی دیگر که با گوشی‎های هوشمند قبلی این کمپانی آشنا شده اند، این برند به خوبی شناخته شده است. علت آن این است که این شرکت در طول چند سال به خوبی توسعه یافته و یکسری از محصولات موفق را به بازار ارائه داده است. گوشی‎های این شرکت با توجه به قیمتی که دارند بسیار عالی هستند. به عنوان مثال هم Leagoo Lead 3S (بهترین گوشی در لیست گوشی‎های هوشمند همراه زیر 100 دلار!)، و Leagoo lead 2 با توجه به قیمتشان بسیار عملکرد عالی داشته‎اند.
این بار ما نگاهی به یکی دیگر از محصولات عالی کمپانی لیگو می‎اندازیم یعنی گوشی پرچم دار کاملا جدیدلیگو Lead 7. درست است این کمپانی تمام تلاش خود را کرده است تا شما بهترین گوشی همراه را با قیمت زیر 130 دلار به دست آورید، و مطمئن باشید در این محدوده قیمتی انتظار چنین چیزهایی را نخواهید داشت!

ویژگی ها

مشخصات کلی

تاریخ معرفی : 2014
تعداد سیم کارت : دو سیم کارت
قطع سیم کارت : سایز میکرو (12×15 میلی‌متر) - سایز مینی (12 × 25 میلی‌متر)
وزن : 160 گرم
ابعاد : 71.6x144x8.9 میلی متر
جنس بدنه : پلاستیک

حافظه

حافظه داخلی : 8 گیگابایت
حافظه اجرایی (RAM) : 1 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه :
نوع کارت حافظه قابل نصب : microSD
توضیحات کارت حافظه : قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ‌ی microSD تا 32 گیگابایت

پردازنده

چیپست : MediaTek MT6582
پردازنده ‌ی مرکزی : ARM Cortex-A7
تعداد هسته پردازنده : چهار هسته ای
فرکانس پردازنده ‌ی مرکزی : 1.3 گیگاهرتز
پردازنده ‌ی گرافیکی : Mali-400

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی :
صفحه نمایش لمسی :
نوع صفحه نمایش : خازنی از نوع JDI IPS
اندازه صفحه نمایش : 5.0 اینچ
وضوح تصویر (پیکسل) : HD | 720x1280
تراکم پیـکسلی صفحه نمایش : 294 پیکسل بر اینچ
تعداد رنگ صفحه نمایش : 16 میلیون رنگ
قابلیت های صفحه نمایش : صفحه نمایش مالتی تاچ با قابلیت دریافت چند لمس همزمان

شبکه های ارتباطی

باند شبکه 2G : GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G :
باند شبکه 3G : WCDMA 850/1900/2100
توضیحات 3G : +HSPA
شبکه 4G :
GPRS :
EDGE :
Wi-Fi :
توضیحات Wi-Fi : Wi-Fi 802.11 b/g/n, hotspot
GPS :
توضیحات GPS : A-GPS
NFC :
نسخه بلوتوث : نسخه ی 4.0 همراه با A2DP
اینفرارد (مادون قرمز) :
USB :
نسخه USB : microUSB نسخه‌ی 2.0

دوربین

دوربین اصلی :
کیفیت دوربین : 13 مگاپیکسل
وضوح عکس (مگا پیکسل) : 4160x3120 پیکسل
فیلمبرداری :
کیفیت فیلمبرداری : Full HD 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه
فلاش :
نوع فلاش : LED flash
سایر قابلیت های دوربین : زوم دیجیتال عکسبرداری پیوسته ثبت اطلاعات مکانی پانوراما قابلیت عکاسی HDR فوکوس لمسی تشخیص چهره تنظیمات تعادل رنگ سفید ISO settings Scene mode
دوربین مکالمه ویدئویی ( دوربین دوم ) :
توضیحات دوربین مکالمه ویدئویی : دوربین دوم با کیفیت 8.0 مگاپیکسل

صدا

بلندگو :
نوع زنگ : ویبریشن, MP3

تماس ها

دفترچه تلفن : تعداد بی‌نهایت ورودی و فیلد به همراه تصویر برای دفترچه تلفن
مشخصات اطلاعات تماس ها : تعداد بی‌نهایت رکورد برای اطلاعات تماس‌ها

امکانات نرم افزاری

نسخه سیستم عامل : v4.4.2 KitKat
جاوا :
SMS :
MMS :
مرورگر اینترنت : HTML5
پخش موسیقی :
فرمت موسیقی : ACC/AMR/eAAC+/MP3/WMA/WAV/FLAC/OGG
پخش ویدئو :
فرمت پخش ویدئو : 3GP/H.263/H.264/MPEG-4/VP8/WMV
ضبط صدا :
بازی : دارد, با قابلبت دانلود

باتری

نوع باتری : Li-Polymer 4500 mAh
باتری قابل تعویض توسط کاربر :
زمان انتظار : 450 ساعت
زمان مکالمه : 23 ساعت

سایر مشخصات

رادیو :
توضیحات رادیو : رادیو FM
حسگر ها : حسگر Accelerometer شتاب سنج برای چرخش خودکار تصویر حسگر نوری برای تنظیم نور صفحه نمایش مطابق با نور محیط ( Light ) حسگر Proximity برای خاموش شدن خودکار صفحه نمایش در هنگام مکالمه
رنگ بندی : مشکی, سفید

نقد و بررسی

 

 

بررسی گوشی لیگو Lead 7 یک بازیکن جدید در بازار قدیمی تلفن‎های هوشمند همراه

نام Leagoo برای بسیاری از افراد یک برند جدید است ولی برای بعضی دیگر که به گوشی‎های هوشمند همراه قبلی این کمپانی عادت کرده‎اند، این برند به خوبی شناخته شده است. علت آن این است که این شرکت در طول چند سال به خوبی توسعه یافته و یکسری از محصولات موفق را به بازار ارائه داده است. گوشی‎های این شرکت با توجه به قیمتی که دارند بسیار عالی می‎باشند. به عنوان مثال هم Leagoo Lead 3S (بهترین گوشی در لیست گوشی‎های هوشمند همراه زیر 100 دلار!)، و Leagoo lead 2 با توجه به قیمتشان بسیار عملکرد عالی داشته‎اند.

این بار ما نگاهی به یکی دیگر از محصولات عالی کمپانی LEAGOO می‎اندازیم یعنی گوشی پرچم دار کاملا جدیدلیگو Lead 7. درست است این کمپانی تمام تلاش خود را کرده است تا شما بهترین گوشی همراه را با قیمت زیر 130 دلار به دست آورید، و مطمئن باشید در این محدوده قیمتی انتظار چنین چیزهایی را نخواهید داشت!

نگاهی به بهترین ویژگی‎های این دستگاه می‎اندازیم که باعث می‎شود حتی اگر در این محدوده قیمتی بهترین نباشد، یکی از بهترین‎ها به شمار رود.

 

 

 
 

 

 

طراحی زیبا

لیگو Lead 7 نسبت به دیگر محصولات سنتی که در این طیف قیمتی قرار دارند بسیار متفاوت به نظر می‎آید. این گوشی دارای ظاهری گرد به لطف اندکی داشتن انحنا در لبه‎های بالایی و پایینی است. چنین چیزی به این گوشی ظاهری بی همتا داده است و آن را از طراحی مستطیلی شکل که در بسیاری از گوشی‎های موجود در بازار دیده می‎شود، متمایز کرده است. تنوع‎های رنگی نرمال هستند و در نتیجه شما گزینه‎های رنگی مشکی و سفید را برای انتخاب پیش رو دارید.هر دو رنگ فوق العاده خوب به نظر می‎آیند ولی رنگ سفید اندکی پرمیموم‎ تر به نظر می‎آید.

 

 

 

 

 

 

 

 

باتری 4500 میلی‌آمپرساعت

درست است! این گوشی دارای یک باتری بسیار بزرگ 4500 میلی‌آمپرساعت می‎باشد. حتی گوشی‎های دارای قیمت بین 200 تا 300 دلار در تلاش هستند دارای چنین باتری باشند. باتری آنقدر بزرگ است که دیگر نگران باتری گوشی خود نباشید. و همانطور که گفته شد، چیزی که بیشتر کاربران گوشی‎های هوشمند همراه را امروزه به خود جلب می‎کند همین امتیاز برتر لیگو Lead 7 است!

 

 
 نکته‎ی بعدی زمان شارژ است. این گوشی از 0 تا 80% در عرض یک ساعت شارژ می‎شود. برای یک دستگاه دارای باتری 4500 میلی‌آمپرساعت چنین چیزی بسیار شگفت انگیز است. به علاوه، حتی زمانی که گوشی شما به علت رسیدن باتری به 0 درصد خاموش می‎شود، به محض اینکه شارژر را به برق بزنید روشن خواهد شد و نیازی نیست تا رسیدن به 1% شارژ صبر کنید.  

به هیجان انگیزترین جنبه‎ی دیگر این دستگاه می‎رسیم یعنی زمان مکالمه. با یکبار شارژ کردن لیگو Lead 7 شما قادر به 23 ساعت مکالمه خواهید بود! می‎توانید تا 35 ساعت به موزیک‎های مورد علاقه‎ی خود گوش دهید یا تا 18 ساعت با یکبار شارژ گوشی ویدیو مشاهده کنید. و اگر نگران خالی شدن باتری زمان بیکار بودن گوشی هستید، خوب دیگر نباشید چون این باتری دارای 450 ساعت زمان انتظار است.

و اگر دستگاه‎های دیگری با باتری‎های کوچک دارید، نگران نباشید چون لیگو لید 7 می‎تواند به عنوان یک پاور بانک برای شارژ این دستگاه‎ها عمل کند. فقط کافی است که کابل OTG را به این دو دستگاه بزنید تا Lead 7 فورا شارژ را به دستگاه وصل شده انتقال دهد.

به طور کلی، Leagoo Lead 7 بهترین گوشی است که شما در این محدوده قیمتی به دست می‎آورید. باتری 4500 میلی‌آمپرساعت فوق العاده‎ی آن تمام رقبای دیگر را از مسیر خارج می‎کند.

 

 

 

 

پردازنده‎

زمانی که بحث گوشی‎های ارزان پیش می‎آید استفاده از پردازنده‎ی MTK6582 امری استاندارد است. بنابراین، جای شگفتی ندارد که این گوشی نیز دارای یک پردازنده‎ی 4 هسته‎ای دارای قدرت 1.3 گیگاهرتز با یک گیگ رم باشد. با آنکه سریع ترین پردازنده‎ی موجود در بازار نیست، ولی عملکرد آن واقعا خوب است و شما می‎توانید هرکاری که با این دستگاه می‎خواهید را انجام دهید. به علاوه، واحد پردازش گرافیکی چند هسته‎ای Mali 400MP به روانی پردازش‎های گرافیکی شما را انجام می‎دهد.

 
 

 

 

  

صفحه‎ی نمایش

LEAD 7 مجهز به یک صفحه‎ی نمایش JDI 5 اینچی است، که از تکنولوژی دمای پایین و پلی سیلیکونی استفاده می‎کند و در نتیجه نفوذ پذیری آن 30% افزایش یافته و مصرف برق کاهش می‎یابد. مجدد باید اشاره کنیم که این صفحه‎ی نمایش برای هرگونه دستگاهی که در این محدوده‎ی قیمتی است استاندارد به شمار می‎رود و تمامی نیاز‎های شما را برای سرگرم شدن برطرف می‎سازد.

صفحه‎ی نمایش 5 اینچی زمان کار با دستگاه به خوبی در دست جا می‎گیرد. به اندازه‎ی کافی برای تماشای ویدیو و بازی‎ کردن به آسانی، بزرگ است و در عین حال آنقدر هم جمع و جور است که بتوان با یک دست از آن استفاده کرد. ممکن است رزولوشن 1280 x 720p را پایین بدانید، ولی به یاد داشته باشید که همین چند سال قبل، صفحه‎های نمایش حتی 540p به اندازه‎ی کافی خوب به شمار می‎رفتند. و گوشی‎های پرچم دار دارای صفحه‎های نمایش 720p فوق العاده به نظر می‎آمدند. بنابراین، شما نباید شکایتی از صفحه‎ی نمایش زاویه پهن 720p داشته باشید.

 

 

 

 

 

دوربین

Lead 7 دارای دو دوربین است. دوربین پشتی 13 مگاپیکسل کیفیت دارد و زاویه‎ی بازشدگی عدسی آن f/2.2 می‎باشد. اکثر گوشی‎های هوشمند همراهی که در این محدوده‎ی قیمتی هستند دوربین اصلی با این کیفیت ندارند. ولی، این گوشی با استفاده از تکنولوژی حسگری CMOS شرکت سونی، لنز‎های 5P و تکنولوژی‎های پیچیده‎ی دیگر یک گام فراتر بر می‎دارد. دوربین 13 مگاپیکسلی به شما این ضمانت را می‎دهد که تصاویر شما پیکسلی شده نیست و عکس‎هایی شفاف هم در روز و هم در شب در اختیار شما قرار می‎گیرد. البته، تصویر برداری در شب در چنین گوشی‎های ارزانی عالی نیست، ولی اندکی استفاده از شرایط نوری مصنوعی می‎تواند در اختیار شما عکس‌‎هایی خوب و واضح قرار دهد.



 

دوربین جلو حتی فوق العاده‎تر است. با توجه به محبوبیت تصاویر سلفی، این دوربین دارای یک دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی است که در بین گوشی‎هایی با این قیمت غیر متداول است. برای اینکه همه چیز جالب تر هم شود، این کمپانی دارای یک امکان زیبا و خاص برای گرفتن تصاویر است که به کاربران اجازه می‎دهد قبل از گرفتن سلفی آرایش‎های مختلف را انتخاب کنند. دیگر شما نگران بد شدن عکس خود نخواهید بود.

 

 

OTG, 3G، گوگل پلی استور، چند زبان

در اختیار شما ویژگی‎های شگفت انگیز دیگری که نیاز دارید قرار داده شده است –OTG، پشتیبانی از گوگل پلی استور و حتی پشتیبانی از چند زبان. همانطور که در بالا اشاره شد، OTG بویژه زمان شارژ دستگاه‎های دیگر مفید است. وجود گوگل پلی استور باعث می‎شود که شما میلیون‎ها اپلیکیشن پولی و رایگان در اختیار خود داشته باشید و پشتیبانی از چند زبان باعث می‎شود که افراد در این گوشی زبان بومی خود را برای استفاده داشته باشند.

 
 

 

 

رابط کاربر (اینترفیس کاربری) باهوش و رنگین

رابط کاربری LEAGOO UI 3.0 استایل طراحی هموار را حفظ می‎کند و تجربه کاربر را افزایش می‎دهد. این گوشی از پایه دارای آندروید 4.4 به همراه این رابط کاربری Leagoo می‎باشد. چندین ویژگی جالب در آن به چشم می‎خورد که تعامل‎های روزانه‎ی شما با این گوشی را آسان می‎کند. به عنوان مثال، شما می‎توانید با لغزاندن دو انگشت بین رابط کاربری سوییچ کنید یا با لغزاندن سه انگشت اسکرین شات بگیرید. حالت‎های استفاده از اشارات دست هم بسیار هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

LEAGOO XENDER

لیگو LEAD 7 XENDER یک پلت فرم انتقال داده‎ها است که توسط کمپانی‎های LEAGOO و AnMobi توسعه داده شده است. این تکنولوژی پیشرفته به شما این امکان را می‎دهد که هر چیزی را به و یا از گوشی خود 50 بار سریع تر از ارتباط سنتی بلوتوث، انتقال دهید. و اگر شما نگران هزینه‎های اینترنت هستید، شگفت زده خواهید شد که این گوشی نیاز به شبکه‎های وای فای یا 3G برای انجام این انتقال ندارد. بنابراین راهی عالی برای به اشتراک گذاری چیز‎های مختلف بین دو گوشی است.

 

 

 

حالا متوجه شدید که چرا ما این گوشی را بهترین گوشی در این محدوده‎ی قیمتی می‎دانیم؟

8
دیدگاه کاربران
  • نقد و بررسی کاربران
  • 1394-08-05

    سلام براي خريداري يك گوشيه لگو بايد از كجا اقدام كنم؟

    پاسخ مدیر:

    وقت بخیر
    تا 24 ساعت آینده لینک های خرید محصولات لیگو فعال می گردد.
    با احترام

  • 1394-09-27

    سلام گوشی خوبی امکاناتش خوبه ولی بعضی امکاناتش مثلا دوربینش ۱۳واقعی نیست یاصفحه ۴.۸اینچ است یاباطریش ۳۸۰۰امپراست
    نسبت به قیمتی که داردگوشی خوبی

  • 1394-10-24
    به نظر من که 6 ماه این گوشی رو داشتم فقط می تونم بگم تمام مشخصاتی که شرکت لیگو اعلام کرده وتقعیت نداره
    مه باتری نه دوربین نه حتی حافظه رم!
    یک گوشی کاملا معمولی
    پاسخ کاربر: همایون 1394-10-25
    داداش میشه از مشکلاتش بگی ؟
    من میخوام بخرم الان دو دل شدم
    پاسخ کاربر: محسن 1394-12-05
    متاسفانه منم موافقم و اشتباه کردم این گوشی رو خریدم دوستان پیشنهاد می کنم شدیدا احتیاط و دقت کنید در انتخاب محصولات این مدل
  • 1394-12-20

    سلام خدمت دوستان من می خوام این گوشیو بخرم لطفا راهنمائیم کنید

    پاسخ کاربر: علی شکوهی 1394-12-20
    سلام
    راهنمای ؟ خب چطور راهنمایی میخوای ؟
  • 1394-12-20

    سلام چطوری این گوشیو بخرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ مدیر:

    وقت بخیر
    بخش فروش گوشی در حال حاضر غیر فعال است.
    با احترام

  • 1398-07-29

    خیلی گوشی خوبیه من یک ماهه دارمش خیلی باحاله ،سپاس از سازندگانش

  • 1398-07-29

    خیلی گوشی خوبیه من یک ماهه دارمش خیلی باحاله ،سپاس از سازندگانش

  • 1398-07-29

    خیلی گوشی خوبیه من یک ماهه دارمش خیلی باحاله ،سپاس از سازندگانش

  • نظر برای این تب ثبت نشده
نظر خود را بنویسید
*
*