تاریخ انتشار: 95-05-22 15:05:49 جمعه
(2778)

Hard Reset And Recovery mode Samsung Galaxy Note N7000

آموزش هارد ریست ( ریست فکتوری ) و رفتن به فکتوری مد ( Safe mode ) گوشی سامسونگ گلکسی Note N7000

 

 

گام اول :

ابتدا گوشی را خاموش نمایید. ( جهت اطمینان از خاموش بودن گوشی چند ثانیه باتری را خارج نمایید و سپس در جای خود قرار دهید )

 

گام دوم :

کلید افزایش صدا ( ولوم بالا ) + دکمه Home + کلید پاور ( خاموش و روشن کردن گوشی ) را مانند تصویر زیر فشار دهید و نگه دارید تا صفحه روشن شود ( هنگامی که لوگو سامسونگ را مشاهده نمودید کلید ها را رها کنید )

 

گام سوم :

بعد از انجام مراحل بالا شما وارد صفحه Android system recovery menu می شوید.

گام چهارم :

اکنون شما می توانید با فشردن کلید های افزایش و کاهش صدا ( ولوم بالا و پایین ) در منو ها حر کت کنید و گزینه wipe data/factory reset را با فشرن کلید پاور ( خاموش و روشن کردن گوشی ) انتخاب نمایید.

 

 

گام پنجم :

مانند آنچه در گام چهارم گفته شد گزینه yes را انتخاب نمایید.

 

گام ششم :

اکنون شما به منو اول بر می گردید در اینجا باید گزینه "reboot system now" را انتخاب نمایید تا گوشی مجدد راه اندازی شود.

 

تمام شد!

هشدار :

با هارد ریست یا ریست فکتوری تمام اطلاعات گوشی شما پاک میشود از این رو پیشنهاد میشود اگر اطلاعات مهمی دارید قبل از انجام این کار حتما بک آپ تهیه نمایید.

برای چک کردن imei گوشی اینجا کلیک نمایید.

لطفا توجه داشته باشید که فروشگاه اینترنتی راژان تنها به انتشار مطالب آموزشی مرتبط با گوشی همراه می پردازد و چنانچه گوشی کاربر با مشکلی همراه شود تمام مسئولیت بر عهده خود کاربر است.

 

 

 

(1)
  • حسن 1398-02-07

    با سلام باید عرض کنم شاید یکی از نادر ترین سایت هایی که از اطلاعات فنی بسیا رصحیح و کارایی بالایی دیدام این سایت است من به نحو احسن از اطلاعتی که احتیاج داشتم استفااده و اشکال عمده گوشیم را رفع کردم و این به خاطر راهنما یی های دقیق شما امکان پزیر شد ، با تشکر

دیدگاه خود را بنویسید
*
*