تاریخ انتشار: 00-04-28 15:04:48 دوشنبه
(45)

حل مشکل داغ شدن گوشی سامسونگ گلکسی ای 5 2016 | A5 2016

علت افزایش دما و حل مشکل داغ کردن گوشی سامسونگ گلکسی ای 5 2016 | A5 2016


افزایش دما و داغ شدن گوشی موبایل یکی از مهمترین دغدغه بین کاربران گوشی های هوشمند به شمار می رود که موجب نگرانی خیلی از افراد شده است. به همین علت نیز همه خواهان آن هستند که راهکارهای مقابله یا پیش گیری از داغ شدن گوشی موبایل را بشناسند و از وارد شدن آسیب به موبایل خود جلوگیری کنند. اما چرا گوشی داغ می کند؟ دلایل داغ شدن موبایل چیست؟ این که گوشی موبایلم داغ می کند عادی است؟ همه این ها بخشی از سوالاتی هستند که بیش تر مشتریان راژان موبایل می پرسند. برای همین در این پست سعی کرده ایم به طور کامل این موضوع را بررسی و راه حل مناسبی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، با ما همراه باشید.


داغ شدن موبایل ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. این اتفاق ممکن است به دلایل متفاوتی همچون استفاده نادرست از گوشی و رعایت نکردن موارد لازم پیش آید. در برخی مواقع نیز داغ شدن گوشی موبایل به استفاده نامناسب مربوط نبوده و به شرکت سازنده موبایل مربوط می شود. در ابتدا بهتر است برای از بین بردن مشکل داغ شدن گوشی خود دنبال علت آن باشید.

البته ممکن است در مواردی مانند گرم شدن گوشی هنگام روشن شدن آن گرمای ایجاد شده کاملا عادی باشد. موارد این گونه را نباید جز اشکالات گوشی هنگام داغ شدن در نظر گرفت. اما اگر حرارت ایجاد شده از گوشی بسیار بالا باشد موجب ایجاد خسارت زیادی در گوشی می شود.


خب باید بگوییم که اصلا نیاز به نگرانی نیست چون راژان موبایل پس از تحقیق و بررسی های متعدد کارشناسان خود در این حوزه بهترین راه حل را برای رفع این مشکل در اختیار شما قرار خواهد داد تا با به کار بردن این روش به شکل قابل توجه ایی از شدت داغ شدن گوشی شما کاسته شود.


ویژگی های متمایز کننده این راه حل


کاملا تست و تایید شده برای این مدل

بهترین و کارامد ترین روش ممکن تا این لحظه طبق نظرسنجی صورت گرفته در میان کاربران

حل مشکل داغ شدن گوشی در ۵ دقیقه بدون نیاز به دانش و‌ تخصص در این حوزه

بدون نیاز به روت گوشی

پاسخگویی و پشتیبانی کامل در صورت داشتن هرگونه سوال و رفع مشکل احتمالی

گارانتی بازگشت هزینه در صورت عدم رضایت شما

آپدیت و به روزرسانی همیشگی این پست در صورت پیدا شدن روشی جدید و آسانتر


این برنامه کاملا تست شده می باشد و در بسیاری از گوشی های هوشمند اندرویدی مورد امتحان قرار گرفته است و بالای 90 درصد نتیجه مثبت بوده و باعث کاهش محسوس دمای گوشی شده است. اما با این حال حتما توجه داشته باشید افزایش دما و داغ کردن گوشی می تواند دلایل متعدد داشته باشد که با بررسی دقیق گوشی میتوانید علت آن را پیدا و مشکل را رفع نمایید.


جهت خرید و دانلود این برنامه تنها با قیمت 9 هزار تومان اینجا کلیک نمایید.

لینک دانلود بلافاصله پس از خرید نمایش داده خواهد شد.


رفع مسئولیت:

لطفا توجه داشته باشید که فروشگاه اینترنتی راژان تنها به انتشار مطالب آموزشی مرتبط با گوشی همراه می پردازد و چنانچه گوشی کاربر با مشکلی همراه شود تمام مسئولیت بر عهده خود کاربر است.






(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*