تاریخ انتشار: 96-03-26 03:03:41 جمعه
(1120)

تست و تشخیص اصلی بودن گوشی سامسونگ گلکسی ای 5 2016 | Samsung Galaxy A5-2016

چنانچه سوال، کمک، پشتیانی و راهنمایی در مورد این مطلب دارید میتوانید از بخش پشتیبانی اینجا درخواست نمایید

__________________________________________________



روش های تشخیص اصلی بودن گوشی سامسونگ گلکسی ای 5 2016 | Samsung Galaxy A5-2016



برای خرید یک گوشی اصلی بایدقبل از خرید به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشید, این چند نکته به شما کمک می کند تا با انتخابی به مراتب بهتر و مطمئن تر یک گوشی خوب تهیه کنید.



اولین گام خرید از مراکز معتبر است

در اولین گام شما با مراجعه به مراکز معتبر خرید بخصوص نمایندگی های رسمی برند مورد نظرتان تا حدود بسیار زیادی می‌ توانید از اصلی بودن دستگاه خود اطمینان حاصل نمایید و توجه داشته باشید که حتما از فرشنده فاکتور دریافت نمایید.



دومین گام خرید گوشی با گارانتی است

در دومین گام شما باید توجه داشته باشید که برای مطمئن شدن از اصلی بودن گوشی حتما گوشی مورد نظر خود را با گارانتی رسمی خریداری کنید.

حتما به این نکته نیز دقت نمایید که برخی از فروشندگان ممکن است بگویند که :

" گوشی با گارانتی قیمت بیشتری دارد و اگر اتفاقی نیز رخ دهد گارانتی به هر بهانه ای قبول نمی کند و یا هر دلیل و حرف دیگه ای که شما را متقاعد کنند که یک گوشی بدون گارانتی خریداری کنید. "

اصلا به این صحبت ها توجه نکنید و حتما یک گوشی با یک گارانتی معتبر و رسمی خریداری کنید.



سومین گام چک کردن دقیق بسته بندی دستگاه است

در هنگام خرید گوشیحتما تاکید می کنیمحتما توجه داشته باشید که جعبه گوشی باز یا مخدوش نباشد و فروشنده باید گوشی را از یک بسته بندی کاملا پلمپ و سالم در حضور شما بیرون بیاورد.

ممکن است فروشنده قصد داشته باشد که مدلی را از پشت ویترین با این بهانه که تنها همین یکی مانده به شما تحویل دهد که در این هنگام خجالت را کنار گذاشته و قاطع درخواست کنید که یک گوشی از جعبه پلمپ می خواهید.



چهارمین گام بررسی شناسه بین المللی تجهیزات موبایل یا همان IMEI

هر گوشی جدیدی که تولید می‌ شود، باید یک کد انحصاری 14 رقمی داشته باشد. این کد 14 رقمی برای شناسایی تلفن‌ های همراه و همچنین مسدود کردن آنها از طریق شبکه کاربرد دارد. اگر گوشی‌ شما گم شود یا سرقت شود، می‌ توانید با دادن این کد به اپراتور، گوشی‌ تان را مسدود کنید تا احیاناً از آن سوء استفاده نشود.

پلیس هم معمولاً گوشی‌ های دزدیده شده را با IMEI آن‌ ها ردیابی می‌کند.



مهم:

برای تست و تشخیص اصلی بودن گوشی به یکی از سایت های تحليل و تشخيص جهاني اصالت گوشی که لینک های آن را در زیر قرار دادیم بروید و شماره سريالي را كه از طريق شماره‌گيري كد #06#* روي نمايشگر گوشي ظاهر شده را در قسمت Enter IMEI وارد كنيد و گزینه چک / Check را بزنید.

بعد از چند ثانیه مشخصات گوشي از جمله كشور سازنده، كارخانه، مدل و... مشخص خواهد شد. اگر اين مشخصات با گوشي مورد نظر همخواني داشت، مطمئن باشيد يك گوشي اصلي در دست داريد.



ورود به سایت شماره یک

ورود به سایت شماره دو

ورود به سایت شماره سه



حمایت از راژان:
تیم آموزشی راژان همواره سعی بر این داشته تا با استفاده از حداقل منابع و امکانات بتواند حداکثر استفاده و خدمات را بطور کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد تا خودتان گره گشا مشکلات تلفن همراهتان باشید و از هزینه های گزاف در این خصوص به شکل قابل ملاحظه ایی بکاهید.
از این رو چنانچه این مطلب برای شما مفید واقع شده و تمایل دارید تا مارا جهت بهبود کیفیت مطالب، نشر بیشتر مطالب آموزشی، تامین و هزینه های نگهداری سایت و... حمایت نمایید لطفا از اینجا جهت پرداخت مبلغ دلخواه ما را یاری نمایید.
با احترام - راژان موبایل



(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*