Elephone M2

جدید

1,300,000 تومان

مشخصات اصلی: دو سیم کارتقطع سیم کارت: سایز میکرو (12×15 میلی‌متر)  - مجهز به حسگر اثر انگشت
صفحه نمایش: صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی از نوع IPS - دارای وضوح تصویر Full HD | 1080x1920 - سایز صفحه نمایش: 5.5 اینچ - قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ
حافظه: حافظه داخلی: 16 گیگابایت - حافظه رم: 3 گیگابایت
پردازنده: MediaTek MT6753 Octa-core ARM 1.3 GHz Cortex-A53
دوربین: 13 مگاپیکسل - فلاش - فوکوس اتوماتیک - دوربین مکالمه ویدئویی با کیفیت 5.0 مگاپیکسل
شبکه های ارتباطی: GPRS - EDGE - 3G - 4G - بلوتوث - قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - GPS
صدا: فیش 3.5 میلیمتری هدفون
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Android 5.1 Lollipop - نمایش فایلهای مایکروسافت آفیس - نمایش فایلهای PDF
سایر مشخصات: رادیو - قطب نما

توضیحات

مشخصات اصلی: دو سیم کارتقطع سیم کارت: سایز میکرو (12×15 میلی‌متر)  - مجهز به حسگر اثر انگشت
صفحه نمایش: صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی از نوع IPS - دارای وضوح تصویر Full HD | 1080x1920 - سایز صفحه نمایش: 5.5 اینچ - قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ
حافظه: حافظه داخلی: 16 گیگابایت - حافظه رم: 3 گیگابایت
پردازنده: MediaTek MT6753 Octa-core ARM 1.3 GHz Cortex-A53
دوربین: 13 مگاپیکسل - فلاش - فوکوس اتوماتیکدوربین مکالمه ویدئویی با کیفیت 5.0 مگاپیکسل
شبکه های ارتباطی: GPRS - EDGE - 3G - 4G - بلوتوث - قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - GPS
صدا: فیش 3.5 میلیمتری هدفون
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Android 5.1 Lollipop - نمایش فایلهای مایکروسافت آفیس - نمایش فایلهای PDF
سایر مشخصات: رادیو - قطب نما

ویژگی ها

مشخصات کلی

تاریخ معرفی : 2015
تعداد سیم کارت : دو سیم کارت
قطع سیم کارت : سایز میکرو (12×15 میلی‌متر)
ابعاد : 77x155x7.35 میلی متر
جنس بدنه : فلز
قابلیت ها : مجهز به حسگر اثر انگشت

حافظه

حافظه داخلی : 16 گیگابایت
حافظه اجرایی (RAM) : 3 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه :
نوع کارت حافظه قابل نصب : microSD

پردازنده

چیپست : MediaTek MT6753
پردازنده ‌ی مرکزی : ARM Cortex-A53
تعداد هسته پردازنده : هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌ی مرکزی : 1.3 گیگاهرتز
پردازنده ‌ی گرافیکی : Mali-T720

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی :
صفحه نمایش لمسی :
نوع صفحه نمایش : خازنی از نوع IPS
اندازه صفحه نمایش : 5.5 اینچ
وضوح تصویر (پیکسل) : Full HD | 1080x1920
تراکم پیـکسلی صفحه نمایش : 401 پیکسل بر اینچ
تعداد رنگ صفحه نمایش : 16 میلیون رنگ
قابلیت های صفحه نمایش : صفحه نمایش مالتی تاچ با قابلیت دریافت چند لمس همزمان

شبکه های ارتباطی

باند شبکه 2G : GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G :
باند شبکه 3G : W-CDMA / 850 / 900 / 1900 / 2100
توضیحات 3G : +HSPA
شبکه 4G :
باند شبکه 4G : LTE / 800 / 900 / 1800 / 2100 / 2600
توضیحات 4G : LTE Cat 4 (51.0 Mbit/s , 150.8 Mbit/s
GPRS :
EDGE :
Wi-Fi :
توضیحات Wi-Fi : Wi-Fi 802.11 b/g/n, hotspot
GPS :
توضیحات GPS : A-GPS
NFC :
نسخه بلوتوث : نسخه ی 4.0 همراه با A2DP و EDR
اینفرارد (مادون قرمز) :
USB :
نسخه USB : microUSB نسخه‌ی 2.0

دوربین

دوربین اصلی :
کیفیت دوربین : 13 مگاپیکسل
وضوح عکس (مگا پیکسل) : 4160x3120 پیکسل
فیلمبرداری :
کیفیت فیلمبرداری : Full HD 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه
فلاش :
نوع فلاش : LED flash
سایر قابلیت های دوربین : زوم دیجیتال عکسبرداری پیوسته ثبت اطلاعات مکانی قابلیت عکاسی پانوراما قابلیت عکاسی HDR فوکوس لمسی تشخیص چهره تنظیمات تعادل رنگ سفید تایمر خودکار ISO settings Scene mode
دوربین مکالمه ویدئویی ( دوربین دوم ) :
توضیحات دوربین مکالمه ویدئویی : دوربین دوم با کیفیت 5.0 مگاپیکسل قابلیت فیلمبرداری Full HD 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه

صدا

بلندگو :
نوع زنگ : ویبریشن, MP3, WAV

تماس ها

دفترچه تلفن : تعداد بی‌نهایت ورودی و فیلد به همراه تصویر برای دفترچه تلفن
مشخصات اطلاعات تماس ها : تعداد بی‌نهایت رکورد برای اطلاعات تماس‌ها

امکانات نرم افزاری

نسخه سیستم عامل : v5.1 Lollipop
مایکروسافت آفیس :
PDF :
SMS :
MMS :
Push Email :
مرورگر اینترنت : HTML5
پخش موسیقی :
فرمت موسیقی : AAC/AMR/FLAC/eAAC+/M4A/MIDI/MP3/OGG/WMA /WAV
پخش ویدئو :
فرمت پخش ویدئو : 3GP/AVI/H.263/H.264/MP4/MKV/Xvid/VC-1/VP8
ضبط صدا :
بازی : دارد, با قابلبت دانلود

باتری

نوع باتری : Li-Polymer 2500 mAh
باتری قابل تعویض توسط کاربر :

سایر مشخصات

رادیو :
توضیحات رادیو : رادیو FM
قطب نما :
حسگر ها : حسگر Proximity برای خاموش شدن خودکار صفحه نمایش در هنگام مکالمه حسگر Accelerometer شتاب سنج برای چرخش خودکار تصویر حسگر بررسی امن بودن منافذ گوشی جهت نفوذ آب ( Hall )
رنگ بندی : مشکی, طلایی

نقد و بررسی

 

نقد و بررسی گوشی Elephone M2 - الفون M2

 

در ابتدا

در چند سال گذشته کمپانی های چینی گوشی های بسیار خوبی تولید کرده اند، کمپانی Elephone یکی از آن ها است که اخیرا سعی دارد که عملکرد خوبی در خارج از چین نیز داشته باشد. با تولید گوشی Elephone M2، این کمپانی چینی سعی دارد که در یک گوشی ارزان قیمت طراحی، کیفیت ساخت و ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری خوبی را جا دهد. با توجه به اینکه مقدار زیادی از ویژگی های این گوشی مربوط به گوشی های رده بالا می باشد و دارای کیفیت ساخت خوبی است، به نظر شما آیا این کمپانی موفق به دست یافتن به تعادل صحیح در رابطه با ارائه یک گوشی ارزان خوب است؟

با توجه به قیمت باید گفت این گوشی دارای ویژگی های سخت افزاری خوب است. در قلب این دستگاه تراشه MT6753 کمپانی MediaTek دیده می شود که از یک پردازنده 8 هسته ای 64 بیتی بهره می برد و سرعت کلاک آن 1.3 GHz است. به همراه این ها 3 گیگ رم، 32 گیگ فضای ذخیره سازی داخلی و همچنین پشتیبانی از کارت حافظه خارجی دیده می شود. یک باتری با ظرفیت 2,600 mAh به همراه صفحه نمایش فول اچ دی 5.5 اینچی را نیز داریم. بر خلاف اندازه صفحه نمایش، این گوشی تنها ضخامت 7.35 میلی متر، 155 میلی متر ارتفاع و 77 میلی متر پهنا دارد. یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت دیده می شود که سنسور IMX214 سونی می باشد و زاویه باز شدگی دیافراگم f/2.0 است و یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز در جلو دیده می شود. از نظر نرم افزاری آندروید 5.1 دیده می شود.

این گوشی از شبکه GSM و نه CDMA پشتیبانی می کند و سیم کارت با قطع میکرو می پذیرد.

 

نقد و بررسی گوشی Elephone M2 - الفون M2

  

نقد و بررسی گوشی Elephone M2 - الفون M2

طراحی و  ساخت

ظاهر و حس و حال کلی گوشی الفون M2 نوعی برتری به آن می دهد و شاید همین هم بهترین جنبه این گوشی باشد. این گوشی دارای یک بدنه آلومینیومی با ضخامت تنها 7.35 میلی متر است و شیشه اطراف بخش جلوی گوشی اندکی در جناحین و گوشه ها خمیده است ولی اصلا دیده نمی شود. این گوشی به خوبی در دست حس می شود و برای دستگاهی که با این قیمت و توسط، نه بهترین کمپانی چینی ساخته است، بسیار عالی ساخته شده است. همه چیز محکم و خوب به نظر می آیند، به استثنای دکمه روی سنسور پردازش اثر انگشت که اندکی برآمده به نظر می آید، و نمی توان ظاهر شگفت انگیز این گوشی را منکر شد.

چیزی که جای شگفتی دارد محل قرار دادن دکمه های تنظیم حجم صدا و پاور می باشد. دکمه پاور به دکمه تنظیم حجم صدا در سمت چپ گوشی ملحق شده است. درست است بعضی از افراد دست چپ هستند، ولی تعداد راست دست ها به یقین باید بیشتر باشد. بنابراین قراردادن آن ها در سمت راست یا شبیه به ال جی در پشت گوشی منطقی تر باید می بوده باشد. به هرحال کیفیت ساخت این کلیدها خوب است و به خوبی حس می شوند.

از نظر طراحی این گوشی ترکیبی از طراحی گوشی P8 هواوی و دیگر گوشی های متالیک است. محافظ های اسپیکر و میکروفون در انتهای دستگاه به شکل عمودی دیده می شوند و آنتن ها برش خورده هستند و به شکل بریدگی های ریزی دیده می شوند و به همراه پنل های پلاستیکی بزرگ در پشت این دستگاه دیده می شوند. طراحی شیکی که می تواند در شگفت زده کردن افراد کافی باشد، ولی گوشی های زیادی هستند که شبیه به M2 می باشند. با اینحال این گوشی دستگاه زیبایی است و باید اکثریت کاربران را راضی کند، البته نه مدل طلایی رنگ.

 

نقد و بررسی گوشی Elephone M2 - الفون M2  نقد و بررسی گوشی Elephone M2 - الفون M2  نقد و بررسی گوشی Elephone M2 - الفون M2  نقد و بررسی گوشی Elephone M2 - الفون M2

نقد و بررسی گوشی Elephone M2 - الفون M2  نقد و بررسی گوشی Elephone M2 - الفون M2  نقد و بررسی گوشی Elephone M2 - الفون M2  نقد و بررسی گوشی Elephone M2 - الفون M2

 

صفحه نمایش

یک صفحه نمایش فول اچ دی 5.5 اینچی و رزولوشن 1080p را داریم که آن قدر بد نیست. تراکم پیکسلی 400ppi می باشد و به طور کلی بسیار شارپ و زیبا است. لبه های صفحه نمایش کوچک و به شکل عجیبی تو در تو می باشند، انگار درون بدنه این گوشی یک بدنه دیگر قرار دارد.

از نظر تولید رنگی عملکرد کاملا خوبی را اینجا شاهد هستیم گرچه اوضاع کمی محدود به نظر می آیند. در بعضی اوقات رنگ ها خاموش به نظر می آیند. ولی با اینحال، رنگ ها به شکل نسبتا معقولی شفاف هستند و نظیر صفحات نمایش AMOLED بیرون زده و برجسته نمی باشند. این شیوه اتخاذی از سوی Elephone اینجا به نحوی است که اکثر کاربران از آن راضی خواهند بود، چون چیزی بر روی صفحه نمایش به نمایش در می آید که نه زیاد گرمی و نه سردی در خود دارد. در رابطه با متن، اوضاع کمی بهتر است، متون مشکی رنگ در یک پس زمینه سفید بسیار شارپ به نظر می آیند و همه چیز از صفحه ای به صفحه دیگر به شکل روانی در جریان است. امکان مشاهده صفحه نمایش از زوایای مختلف خوب است، ولی می توانست بهتر باشد. از نظر خوانا بودن صفحه نمایش در شرایط نوری مستقیم و نور خورشید اوضاع متوسط به شمار می رود، ولی نگران کننده نیست.

به طور کلی صفحه نمایش M2 به نسبت تصور شما بهتر می باشد، ولی بیشتر از آن نیست.

صفحه نمایش گوشی Elephone M2 - الفون M2

 

دوربین گوشی Elephone M2 - الفون M2

دوربین

برای دوربین اصلی این گوشی از یک سنسور IMX214 و 13 مگاپیکسلی سونی استفاده شده است. دوربین جلو ولی 5 مگاپیکسلی است. تجربه استفاده از این گوشی حسی مخلوط می باشد. از یک طرف می تواند تصاویر بسیار خوبی بگیرد، از طرف دیگر گرفتن این تصاویر می تواند پردازش دردناکی باشد اگر بخواهید به عنوان مثال تغییر اندکی در مقدار معرض گذاری با نور یا نوع صحنه، ایجاد کنید. اینترفیس دوربین نیز می توانسته است یقینا بهتر به نظر آید، با توجه به اینکه آیکون های تاریخ قدیمی دارد و به طور کلی شلوغ می باشد.

در بخش تنظیمات موارد ساده ای نظیر تنظیمات رنگ، نوع صحنه و در معرض گذاری با نور دیده می شود که کاملا استاندارد به شمار می روند.

چنین چیزی باعث می شود تغییر دادن تنظیمات گرفتن هر تصویر مشکل باشد، ولی باز جای شکر وجود دارد حداقل این موارد برای تغییر وجود دارند. ولی در مقایسه با گوشی OnePlus 2، این تنظیمات به اندازه کافی عمل نمی کنند، و فقط در وهله اول استفاده از آن ها مایه زحمت می باشد.

در رابطه با دوربین نمی توان حرف زیادی داشت، استفاده از دوربین تجربه کاملا استاندارد و معمولی است. ولی صبور باشید تصاویر بسیار خوبی می گیرد. به طور کلی، تصاویر می توانند اندکی رنگ و رو رفته باشند و در معرض گذاری بیش از حد با نور داشته باشند، ولی باز هم شاهد عملکرد خوبی هستیم. گرفتن تصاویر با دوربین این گوشی خوب و سریع است، تصاویر سریعا ذخیره می شوند و بخش نرم افزاری نسبتا عملکرد خوبی در نشان دادن واکنش دارد.

در زیر برخی تصاویر گرفته شده با دوربین الفون M2 را می توانید مشاهده نمایید.

 

دوربین گوشی Elephone M2 - الفون M2  دوربین گوشی Elephone M2 - الفون M2  دوربین گوشی Elephone M2 - الفون M2  دوربین گوشی Elephone M2 - الفون M2

 
 

پردازنده گوشی Elephone M2 - الفون M2

پردازنده و سخت افزار

این گوشی دارای تراشه MT6753 کمپانی MediaTek و 3 گیگابایت رم می باشد. پردازنده از نوع Cortex-A53 و 64 بیتی و 8 هسته ای است و برای بخش گرافیکی نیز واحد پردازش گرافیکی Mali-T720 دیده می شود. سرعت کلاک پردازنده 1.3 Ghz و پایین است تا با سریع ترین گوشی موجود روبرو نباشیم.

انجام کارهای روزمره با این گوشی به شکل سریعی صورت می گیرد، بارگذاری صفحات وب خوب و سریع است، باز شدن اپلیکیشن ها روان می باشد. انتظار پردازنده بهتری را داشتیم ولی خوشحال کننده است این پردازنده مایوس کننده نیز نیست. فریم ریت خوب و روان نیز است و تنها جنبه منفی این است که صفحه لمسی می توانست اندکی بیشتر واکنش گرا باشد. گاهی اوقات باید بیشتر از یک بار دوبار آهسته ضربه بزنید و ای کاش به طور کلی همه چیز می توانست روان تر باشد. به طور کلی ولی کارهای روزمره ای نظیر گردش در وب، مشاهده کلیپ های یوتیوب و از این دست، برای اکثر کاربران این گوشی مایوس کننده نخواهد بود.

در بحث بازی، پردازنده MediaTek باعث می شود که این گوشی در جایگاه متوسطی قرار بگیرد. اینطوری نیست که بگوییم این گوشی نمی تواند از عهده بازی های سه بعدی بر آید، ولی نمی توانید شاهد روان ترین تجربه بازی موجود باشید. در حقیقت در بعضی از بازی های سنگین شاهد افت فریم ریت ها خواهید بود، ولی اوضاع آنقدر بد نیست که مایوس کننده باشد. این دستگاه می تواند اکثریت کاربران آندروید و شاید یکسری بیشتر از کاربرانی که خواهان اجرای بازی های سنگین هستند، را راضی کند.

در تست های گرفته شده از این گوشی ما انتظار نداشتیم که با توجه به پردازنده Cortex-A53 عملکرد خوبی را شاهد باشیم و در واقع هم تلاش بسیار خوبی را ندیدیم. با اینحال، عملکرد این گوشی قابل احترام هست و فکر نمی کنیم که کاربران این گوشی از آن به هیچ وجه خجالت زده باشند.

 

 

 

حسگر اثر انگشت گوشی Elephone M2 - الفون M2

بخش نرم افزاری

گوشی Elephone M2 تنها دارای اندروید خالص می باشد که چنین چیزی دارای معایب و مزایای خاص خودش است. از یک طرف اندروید 5.1 را داریم که همانطور که گوگل قصد داشته است به نظر می آید، از طرف دیگر بیش از حد ساده بودن آن را داریم تا شاهد چیزی جز گوگل پلی استور، یکسری اپلیکیشن نظیر جیمیل و یوتیوب و یکسری مواد اندک دیگر نباشید.

الفون البته زحمتی به خود داده است و در بخش تنظیمات موارد نرم افزاری را قرار داده است، نظیر راهی برای نحوه به نظر آمدن صفحه نمایش، و چیزی به اسم HotKnot برای به اشتراک گذاری فایل ها. جدا از آن، بخش نرم افزاری چیزی زیادی برای نوشتن ندارد. خدمات گوگل پلی استور در این گوشی کار می کند، ولی خبری از ویژگی های گرفتن نسخه پشتیبان و ری استور کردن از اکانت گوگل وجود ندارد، و جدا از پلی استور و قابلیت همگام سازی، چیز زیادی از گوگل اینجا دیده نمی شود.

این گوشی دارای سنسور پردازش اثر انگشت نیز می باشد و با آنکه بهترین نیست ولی به خوبی کار می کند. مشکلی که به نظر می رسد این سنسور دارد این است که الفون باید کار بیشتری بر روی بخش نرم افزاری و شناخت اثر انگشت آن می داشته است و سرعت عملکرد آنیز می توانسته است بیشتر باشد.

 

     

  

تماس و کیفیت صدا

با وجود این حقیقت که افراد زیادی فراموش کرده اند یک گوشی واقعا برای چه چیزی است، افراد باز هم هنوز در حقیقت تماس های تلفنی زیادی برقرار می کنند. در همین رابطه، الفون M2 وقعا یک گوشی همراه هوشمند قابل قبول است. ما چندین تماس تلفنی با این گوشی برقرار کردیم و افرادی که با من صحبت کردند صدای من را به شکل واضح و شفافی شنیدند، البته اندکی نویز در پس زمینه هم در جریان بود. تماس گرفتن با این گوشی به خوبی که ممکن است انتظار داشته باشید می باشد، بلندگوی کوچک این گوشی اندکی باعث می شود پیدا کردن محلی که گوشی را روی گوشی خود قرار دهید مشکل باشد، ولی صدای افراد تماس گیرنده واضح و شفاف است.

در رابطه با کیفیت نهایی صدا، این گوشی ترکیبی از نکات مثبت و خوب است. این گوشی دارای یک تک اسپیکر کوچک می باشد ولی گوشی نیست که از نظر اسپیکر به آن تکیه داشت. برای اینکه بهترین خروجی صدا از این گوشی را داشته باشید، باید کف دست خود را در انتهای گوشی قرار دهید تا حجم صدای خروجی و قدرت آن بیشتر باشد. در رابطه با بحث گوش دادن به موزیک، حجم صدا تنها متوسط به شمار می رود و برای پر کردن فضای یک اتاق کافی نیست. به دنبال زدن هدفون اوضاع دوباره خوب نیست و کیفیت تنها در سطح پایینی به شمار می رود. بخش نرم افزاری هم برای بالا بردن سطح صدای تولید شده وجود ندارد که مایوس کننده است.

  

باتری گوشی Elephone M2 - الفون M2

باتری

الفون M2 دارای باتری با ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعتی می باشد و قابل درک است که یکسری از کاربران نگران عملکرد این گوشی در این بخش باشند با توجه به پنل نمایش 5.5 اینچی که می تواند کاملا گرسنه باشد و از باتری مصرف کند، ولی ما از عمر باتری واقعا شگفت زده شدیم. با توجه به ظرفیت کم باتری، برای کارهای روزمره این گوشی روز را به خوبی دوام می آورد، ولی استفاده از بازی های سنگین باعث می شود اندکی سرعت تمام شدن باتری بالا رود. با توجه به اینکه استفاده از گوشی در هر کاربر متفاوت است تنها می توانیم بگوییم عمر باتری متوسط می باشد و فقط یکسری جنبه های مطلوب در بعضی جاها دارد.

 

 

در انتها

بررسی و نقد گوشی نظیر Elephone M2 واقعا جالب است، تا حالا با نقد گوشی های ارزان قیمت زیادی در سایت روبرو بوده اید از جمله گوشی های دوجی, لیگو و ...  ولی این دفعه با چیزی متفاوت روبرو هستید. این گوشی با آنکه ارزان است ولی ما بین گوشی های ارزان و تا حدی نزدیک به گوشی های رده بالا قرار می گیرد. دارای حس و حال و ظاهر خوبی است، سخت افزار آن با توجه به قیمتش هر کاری که از آن بخواهید انجام می دهد و حتی می توان آن را از نظر ظاهر بهتر از بسیاری از گوشی های گران قیمت دانست. قرار دادن سنسور پردازش اثر انگشت هم عامل خوبی است، ولی اکثر اوقات عملکرد ضعیفی دارد. چنین چیزی باعث می شود که الفون M2 دستگاه عجیبی باشد، گوشی که تنها در رابطه با سخت افزار و کمتر در رابطه با چیزهای دیگر باشد. اندروید 5.1 به عنوان سیستم عامل دیده می شود که به شکل کامل کاربردی است ولی به شکل عجیبی هم ساده به شمار می رود و اظهار نظری هم در رابطه با به روز رسانی به اندروید مارشمالو 6.0 وجود ندارد. اگر شما از آن دست کاربرانی هستید که مطلقا بهترین ها را در یک گوشی نمی خواهد و ساده بودن بخش نرم افزاری شما را اذیت نمی کند گوشی M2 به احتمال زیاد مناسب شما خواهد بود.

یک تجربه نرم افزاری استاندارد که بگیر نگیر دارد و در لباس های شیکی قرار گرفته است بهترین شیوه برای توصیف این گوشی می باشد.

 

نقد و بررسی گوشی Elephone M2 - الفون M2

 

 

6
دیدگاه کاربران
  • نقد و بررسی کاربران
  • 1394-07-04

    سلام این گوشی کی عرضه میشه؟؟؟قیمتش چنده؟؟؟؟وکی سایت شما شروع به فروش میکنه؟؟؟؟

    پاسخ مدیر:

    وقت بخیر


    متاسفانه تا این لحظه تاریخ دقیقی برای انتشار این مدل از سوی شرکت سازنده اعلام نشده ولی قیمت اعلام شده این مدل در تاریخ درج این دیدگاه ( 27 سپتامبر 2015 ) 209 دلاز است که با نرخ امروز دلار ( 5 مهر 1394 ) حدود 710,000 تومان محاسبه می گردد.


    طبق برنامه ریزی که انجام شده از اول آبان 1394 فروشگاه بطور رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد.


    با احترام

  • 1394-07-07

    سلامی دیگر این گوشی تو ایت الفون زده 32 گیگ؟؟؟ قیمت و زمان گوشی مشخص شد؟؟؟و تا اصفهان چند روز طول میکشه کالا به دستم برسه؟؟؟؟ممنون

    پاسخ مدیر:

    وقت بخیر


    در ابتدای امر حافظه ی داخلی این مدل 16 گیگابایت معرفی شده بود که گویا بعد از نهایی شدن مشخصات توسط شرکت به 32 گیگابایت تغییر پیدا کرده است, تقریبا امر طبیعی هستش این تغییرات در معرفی اولیه یک مدل و نسخه ی تولید شده آن.


    قیمت در نظر قبلی که ارسال کردید خدمتتون توضیح داده  شد و زمان عرضه هنوز مشخص نیست.


    طبق قرارداد و برنامه ریزی که انجام شده تحویل در کلان شهر ها 24 ساعت پس از ثبت سفارش خواهد بود.


    با احترام

  • 1394-07-16

    سلام قیمت این گوشی چنده وایا موجود دارین؟

    پاسخ مدیر:

    وقت بخیر
    متاسفانه تا این لحظه تاریخ دقیقی برای انتشار این مدل از سوی شرکت سازنده اعلام نشده ولی قیمت اعلام شده این مدل در تاریخ درج این دیدگاه ( 9 اکتبر 2015 ) 209 دلاز است که با نرخ امروز دلار ( 17 مهر 1394 ) حدود 740,000 تومان محاسبه می گردد.
    با احترام

  • 1394-07-23

    سلام ابن گوشی دوربین جلوش ضبط فول اچ دی داره؟؟؟دوربینش چه قابلیت های داره؟؟؟؟

    پاسخ مدیر:

    وقت بخیر
    بله, دوربین دوم با کیفیت  5.0 مگاپیکسل و قابلیت فیلمبرداری Full HD 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه را داراست.
    قابلیت های دوربین رو میتونید در بخش ویژگی های محصول و در قسمت سایر قابلیت های دوربین مشاهده نمایید.
    با احترام

  • 1394-11-13

    سلام عرض شد
    من میخواستم این گوشی رو بخرم ،ایا موجوده ؟؟ قیمتش ب امروز چند در میاد؟؟
    ممنون

    پاسخ مدیر:

    وقت بخیر
    در حال حاضر این مدل موجود نیست.
    با توجه به نرخ امروز دلار قیمت این مدل حدود 650 تا 690 هزار تومان تخمین زده می شود
    با احترام

  • 1394-12-18

    کاش این نقد و بررسی رو زودتر میزاشتید من این گوشیو نمی خریدم :(
    گرون هم خریدم خیلی مشکل داره :((
    داغ می کنه
    باتری زود خالی می کنه
    اثر انگشتو کلا بی خیال شید
    حیف پول :((((

  • نظر برای این تب ثبت نشده
نظر خود را بنویسید
*
*