Elephone Vowney

گوشی موبایل الفون Vowney

جدید

1,020,000 تومان

مشخصات اصلی: دو سیم کارتقطع سیم کارت: سایز میکرو (12×15 میلی‌متر) -  وزن : 169 گرم - مجهز به حسگر اثر انگشت
صفحه نمایش: صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی از نوع IPS LCD - دارای وضوح تصویر 1440x2560 پیکسل - سایز صفحه نمایش: 5.5 اینچ - قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ
حافظه: حافظه داخلی: 32 گیگابایت - حافظه رم: 4 گیگابایت - قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ‌ی microSD تا 64 گیگابایت
پردازنده: MediaTek Helio X10 Octa-core ARM 2.2 GHz Cortex-A53
دوربین: 20.7 مگاپیکسل - فلاش - فوکوس اتوماتیک - دوربین مکالمه ویدئویی
شبکه های ارتباطی: GPRS - EDGE - 3G - 4G - بلوتوث - قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - GPS - NFC
صدا: فیش 3.5 میلیمتری هدفون
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Android 5.1 Lollipop - نمایش فایلهای مایکروسافت آفیس - نمایش فایلهای PDF
سایر مشخصات: رادیو - قطب نما

توضیحات

مشخصات اصلی: دو سیم کارتقطع سیم کارت: سایز میکرو (12×15 میلی‌متر) -  وزن : 169 گرم - مجهز به حسگر اثر انگشت
صفحه نمایش: صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی از نوع IPS LCD - دارای وضوح تصویر 1440x2560 پیکسل - سایز صفحه نمایش: 5.5 اینچ - قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ
حافظه: حافظه داخلی: 32 گیگابایت - حافظه رم: 4 گیگابایت - قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ‌ی microSD تا 64 گیگابایت
پردازنده: MediaTek Helio X10 Octa-core ARM 2.2 GHz Cortex-A53
دوربین: 20.7 مگاپیکسل - فلاش - فوکوس اتوماتیکدوربین مکالمه ویدئویی
شبکه های ارتباطی: GPRS - EDGE - 3G - 4G - بلوتوث - قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - GPS - NFC
صدا: فیش 3.5 میلیمتری هدفون
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Android 5.1 Lollipop - نمایش فایلهای مایکروسافت آفیس - نمایش فایلهای PDF
سایر مشخصات: رادیو - قطب نما

ویژگی ها

مشخصات کلی

تاریخ معرفی : 2015
تعداد سیم کارت : دو سیم کارت
قطع سیم کارت : سایز میکرو (12×15 میلی‌متر)
وزن : 169 گرم
ابعاد : 76.5x152x8.9 میلی متر
قابلیت ها : مجهز به حسگر اثر انگشت

حافظه

حافظه داخلی : 32 گیگابایت
حافظه اجرایی (RAM) : 4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه :
نوع کارت حافظه قابل نصب : microSD
توضیحات کارت حافظه : قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ‌ی microSD تا 64 گیگابایت

پردازنده

چیپست : MediaTek Helio X10
پردازنده ‌ی مرکزی : ARM Cortex-A53
تعداد هسته پردازنده : هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌ی مرکزی : 2.2 گیگاهرتز
پردازنده ‌ی گرافیکی : PowerVR G6200

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی :
صفحه نمایش لمسی :
نوع صفحه نمایش : خازنی از نوع IPS LCD
اندازه صفحه نمایش : 5.5 اینچ
تراکم پیـکسلی صفحه نمایش : 534 پیکسل بر اینچ
تعداد رنگ صفحه نمایش : 16 میلیون رنگ
قابلیت های صفحه نمایش : صفحه نمایش مالتی تاچ با قابلیت دریافت چند لمس همزمان صفحه نمایش مجهز به پوشش ضدخش Corning Gorilla Glass 3

شبکه های ارتباطی

باند شبکه 2G : GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G :
باند شبکه 3G : W-CDMA 850 / 900 / 1900 / 2100
توضیحات 3G : HSPA
شبکه 4G :
باند شبکه 4G : LTE / 800 / 1800 / 2100 / 2600
توضیحات 4G : LTE Cat 4 (51.0 Mbit/s , 150.8 Mbit/s
GPRS :
EDGE :
Wi-Fi :
توضیحات Wi-Fi : Wi-Fi 802.11 b/g/n, Wi-Fi Direct, hotspot
GPS :
توضیحات GPS : A-GPS
NFC :
نسخه بلوتوث : نسخه ی 4.0 همراه با A2DP
اینفرارد (مادون قرمز) :
USB :
نسخه USB : microUSB نسخه‌ی 2.0

دوربین

دوربین اصلی :
کیفیت دوربین : 20.7 مگاپیکسل
وضوح عکس (مگا پیکسل) : 5344x4016 پیکسل
فیلمبرداری :
کیفیت فیلمبرداری : 2160p با سرعت 30 فریم در ثانیه
فلاش :
نوع فلاش : Dual LED
سایر قابلیت های دوربین : زوم دیجیتال ثبت اطلاعات مکانی (geo-tagging) فوکوس لمسی (touch focus) تشخیص چهره تنظیمات تعادل رنگ سفید قابلیت عکاسی HDR قابلیت عکاسی پانوراما عکسبرداری پیوسته تایمر خودکار Scene mode
دوربین مکالمه ویدئویی ( دوربین دوم ) :
توضیحات دوربین مکالمه ویدئویی : دوربین دوم با کیفیت 8.0 مگاپیکسل فیلم برداری HD 720p

صدا

بلندگو :
نوع زنگ : ویبریشن, MP3, WAV

تماس ها

دفترچه تلفن : تعداد بی‌نهایت ورودی و فیلد به همراه تصویر برای دفترچه تلفن
مشخصات اطلاعات تماس ها : تعداد بی‌نهایت رکورد برای اطلاعات تماس‌ها

امکانات نرم افزاری

نسخه سیستم عامل : v5.1 Lollipop
جاوا :
مایکروسافت آفیس :
PDF :
SMS :
MMS :
Push Email :
مرورگر اینترنت : HTML5
پخش موسیقی :
فرمت موسیقی : MIDI/eAAC+/AMR/MP3/WMA/AAC/WAV
پخش ویدئو :
فرمت پخش ویدئو : 3GP/AVI/H.263/H.264/QuickTime/Xvid/WMV
ضبط صدا :
بازی : دارد, با قابلبت دانلود

باتری

نوع باتری : Li-Polymer 3850 mAh
باتری قابل تعویض توسط کاربر :

سایر مشخصات

رادیو :
توضیحات رادیو : رادیو FM استریو با RDS
قطب نما :
حسگر ها : حسگر Proximity برای خاموش شدن خودکار صفحه نمایش در هنگام مکالمه حسگر Accelerometer شتاب سنج برای چرخش خودکار تصویر
رنگ بندی : مشکی, سفید, طلایی

نقد و بررسی

 

نقد و بررسی گوشی Elephone Vowney

 

در ابتدا

Elephone ممکن است شناخته شده ترین برند ساخت گوشی های همراه هوشمند آندرویدی نباشد، ولی این کمپانی چینی یقینا اخیرا یک سری گوشی جالب به بازار ارائه داده است. گوشی های P7000 و P8000 واقعا خوب بودند، و محصول جدید P9000 آن ها قرار است در 15 ام ژانویه معرفی شود. Elephone برای این محصول جدید خود سه مدل گوشی معرفی خواهد کرد، که یکی از آن ها در جناحین خود فاقد لبه های صفحه نمایش است. این شرکت همچنین قصد دارد که ساعت های هوشمند Elephone W2 و ELE Watch خود را به بازار نیز عرضه کند، و گوشی دوم مجهز به آندروید ویر نیز خواهد بود. همانطور که دارید می بینید، این کمپانی سعی دارد واقعا توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کند، و ما موفق شده ایم آخرین پرچم دار آن ها یعنی گوشی Elephone Vowney را برای نقد در اختیار داشته باشیم. این گوشی هوشمند همراه قوی ترین گوشی است که توسط این برند عرضه شده است، پس با ما برای بررسی عملکرد آن همراه باشید.

  

طراحی و ساخت

اول و مهمتر از همه، جنس ساخت این گوشی از پلاستیک و فلز می باشد. گوشی تنها به رنگ طلایی موجود است (بعدا مدل خاکستری رنگ نیز به بازار عرضه می شود)، و دارای یک سری دکمه بر روی صفحه نمایش می باشد، نمادی که شما می توانید زیر صفحه نمایش ببینید در واقع چراغ LED نوتیفیکیشن است نه یک کلید خازنی. این گوشی دارای یک صفحه نمایش ال سی دی 5.5 اینچی با کیفیت QHD 2560x1440 پیکسل و فن آوری IPS به همراه 4 گیگ رم و فضای ذخیره سازی داخلی 32 گیگ (قادر به افزایش تا 64 گیگ توسط کارت حافظه خارجی) می باشد. از تراشه Helio X10 کمپانی MediaTek به همراه یک پردازنده 8 هسته ای 64 بیتی با سرعت کلاک 1.9GHz و واحد پردازش گرافیکی PowerVR G6200 در این گوشی استفاده شده است.

در پشت گوشی دوربین 20.7 مگاپیکسلی را به همراه فلاش LED دوتایی، دو رنگی، و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو داریم. باتری دارای ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت می باشد. این گوشی از شبکه های 4G LTE، FDD-LTE، و باند 40 شبکه TDD-LTE، پشتیبانی می کند و درون گوشی دو اسلات برای سیم کارت ها را پیدا خواهید کرد. ابعاد این گوشی 155x76x8.9 میلی متر و وزن آن 156 گرم می باشد.

در رابطه با کیفیت ساخت، به نوعی شگفت زده شدیم. این گوشی در زندگی واقعی به نسبت تصاویر آن بزرگتر است. ولی نه آنقدر بزرگ، و به خوبی در دست جا می گیرد. این گوشی دارای طراحی یکپارچه فلزی نیست بنابراین پنل پشتی آن از پلاستیک ساخته شده، ولی بدنه متالیک می باشد. هم دکمه های فیزیکی پاور و تنظیم حجم صدا در سمت راست گوشی قرار دارند. یکسری خطوط مشکی در اطراف صفحه نمایش دیده می شود، ولی اصلا ضخیم نیستند، و گوشی به طور کلی بسیار شیک است.

همچنین یک چراغ LED نوتفیکیشن دارید که این کمپانی اسم آن را BreathLight گذاشته است و زیر صفحه نمایش قرار دارد. شاید فکر کنید دکمه خازنی home باشد، ولی در واقع این گوشی بر روی صفحه نمایش خود دارای دکمه ها می باشد. متاسفانه شما نمی توانید این چراغ را سفارشی کنید تا به شما زمان دریافت یک پیام از سوی اپلیکیشن های شخص ثالث خبر داده شود، ولی شما می توانید از آن برای اطلاع داشتن از کم شدن عمر باتری، دریافت یک پیام و یا حتی یک تماس ورودی استفاده کنید، این چراغ زمان شارژ شدن گوشی نیز روشن خواهد شد. محافظ های اسپیکر در انتهای گوشی واقع شده اند، و در بخش صدا به آن ها می رسیم.

 

     

     

 

 

 

 

 

صفحه نمایش

صفحه نمایش گوشی الفون Vowney بهترین پنل IPS تا به امروز یقینا نیست، ولی آنقدر بد هم نمی توان آن را شمرد، بدتر از این هم وجود دارد. این صفحه نمایش دارای رزولوشن QHD می باشد و اکثریت کاربران از آن راضی خواهند بود. میزان روشنایی این صفحه نمایش بسیار زیاد است. در تست های ما، واقعا مجبور شدیم میزان روشنایی را حدود 10% کاهش دهیم تا به چشمان آسیب وارد نکند، این صفحه نمایش واقعا، واقعا روشن است.

از نظر عملکرد این گوشی واقعا قابل قبول عمل میکند. پاسخ دریافت شده به دنبال لمس آن به خوبی متعادل شده است، و شک دارم که با آن مشکلی داشته باشید. رنگ های صفحه نمایش نیز به خوبی متعادل می باشند، و حواستان باشد این پنل نمایش از نوع LCD می باشد و پنل های بهتری هم (به عنوان مثال صفحات نمایش ال جی) هم وجود دارند.

 

 

 

 

پردازنده سخت افزار و حسگر اثر انگشت

گوشی الفون Vowney دارای ویژگی های سخت افزاری جالب درون خود است. این گوشی واقعا پرچم دار جدید این کمپانی به شمار میرود، و تراشه Helio X10 از نظر فنی همچنان پردازنده پرچم دار کمپانی MediaTek به شمار می رود، نیازی به اشاره به 4 گیگ رم هم نیست. این گوشی در تست هایی که از آن داشتم از عهده هر کاری که به آن محول کردیم برآمد.

بعضی از افراد ممکن است فکر کنند 4 گیگ رم بیش از حد زیاد است، ولی داشتن این مقدار رم باعث می شود این گوشی در بحث انجام چندین کار با هم درخشان عمل کند، گرچه من فکر میکنم اگر میزان رم 3 گیگ هم بود همین نتایج کسب می شد. انجام بازی ها به شکل روانی صورت گرفت و این تراشه ممکن است آخرین سیستم بر تراشه موجود نباشد، ولی همچنان قادر به اجرای تمامی بازی های موجود می باشد. بازی هایی نظیر Dead Trigger 2, Modern Combat 5 و یک سری از عناوین سنگین دیگر به خوبی در این گوشی اجرا شدند. من شک دارم در بحث عملکرد کسی از این گوشی ناامید شود، از گردش در وب ساده گرفته، تا انجام چندین کار و بازی.

در تست های بنچمارک این گوشی امتیاز 50,774 به دست آورد که قابل قیاس با تراشه های Kirin 950 یا Snapdragon 820 نیست، ولی همچنان نتایج توانمندی به شمار می رود. در تست بنچمارک دیگر امتیاز این گوشی 871 در تست عملکرد تک هسته پردازنده، و 4502 در تست عملکرد چند هسته پردازنده بود. به طور کلی، این نتایج بسیار خوب است و به همراه آن بخش نرم افزاری هم برای داشتن یک عملکرد روان و کامل دیده می شود.

یادی هم باید از اسکنر پردازش اثر انگشت کنیم که به خوبی در این گوشی عمل می کند. دقیق ترین اسکنر موجود نیست ولی از 10 بار 9 بار به خوبی عمل می کند و چنین چیزی به اندازه کافی خوب است.

 

تماس های تلفنی و شبکه

گوشی الفون Vowney دقیقا بهترین گوشی از نظر داشتن میکروفون و بلندگو نیست که ما تست کرده ایم، ولی بدترین آن ها نیز به شمار نمی رود. من یک کلمه برای تجربه ای که با این گوشی داشتم به کار می برم و آن خوب است. این گوشی در این بخش حتی با آنکه بلندگو می توانست بلندتر باشد، عملکرد بسیار خوبی ارائه داد. من شاهد هیچگونه تماس افت یافته یا چیزی از این دست نبودم، و میکروفون نیز کاملا خوب بود.

همین چیز را می توان در رابطه با راه های ارتباطی و پشتیبانی از شبکه های 3G، 4G و وای فای گفت. عملکرد همه چیز طبق انتظار بود و در 5 روزی که این گوشی را تست کردیم هیچ مشکلی به هیچ وجه تجربه نکردیم. سرعت شبکه 4G طبق انتظار بود و این گوشی از حداکثر پهنا باندی که در اختیار داشت بهره برد.

  

باتری

این گوشی دارای یک باتری بزرگ با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی درون خود می باشد، ولی یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن QHD دارد، بنابراین انتخاب این باتری بسیار به جا بوده است. نتایج کسب شده در رابطه با تست باتری عالی نبودند، ولی بد هم نبودند. عملکرد باتری در 5 روز تست ما کاملا با ثبات بود. عملا هرروز به مدت 4 ساعت صفحه نمایش می توانست به صورت مداوم روشن باشد، به جز یک روز که بعد از 3 ساعت و 48 دقیقه باتری تمام شد. رک باشیم ما انتظار عمر بیشتری از باتری داشتیم، ولی با وجود در نظر گیری نوع صفحه نمایش نباید این نتایج بد باشد، چون صفحه نمایش در تمامی اوقات کاملا روشن بود. در هر بار تست ما زمانی را به پیام دادن، گردش در وب، گردش در یوتیوب و دیدن کلیپ و کمی بازی اختصاص دادیم. همچنین از یکسری اپلیکیشن های گوناگون ویرایش استفاده کردیم و در بعضی از روزها بلوتوث را نیز روشن گذاشتیم.

 

بخش نرم افزاری

این گوشی دارای اندروید 5.1 می باشد و یک نسخه خالص از سیستم عامل گوگل. به یاد داشته باشید که کمپانی Elephone تغییراتی در یکسری از اپلیکیشن های پیش فرض داده است، به جز اپلیکیشن پیش فرض دوربین. همین قضیه در مورد یکسری اپلیکیشن دیگر هم صدق می کند، ولی خبری از بلوت ویر اینجا نیست. اپلیکیشن رسمی Elephone دیده می شود، و همچنین اپلیکیشن خود کمپانی برای به روز رسانی بخش نرم افزاری، و تمام. خبری از ژست های مختلف دست یا چیزی از این دست نیست یعنی بخش نرم افزاری کاملا ساده است، چیزی که اکثر شما می توانید قدردان آن باشید.

 

     

 

صدا

بلندگوی این گوشی در پایین دستگاه واقع شده است، که چیز بدی نیست، ولی ما همیشه وجود آن در جلوی گوشی را ترجیح می دهیم. بلندگوی این گوشی بد نیست، ولی عالی هم نیست. اسپیکر می توانست به نوعی بلندتر باشد، ولی با بدترین هایی که دیده ام فاصله زیادی دارد. آن دسته از افرادی که زیاد صدا دوست نیستند از این گوشی مایوس نخواهند شد.

زمان نگه داشتن گوشی در حالت افقی، باید حواستان باشد صدا را خفه نکنید، مخصوصا در حین بازی کردن. به دنبال زدن هدفون، باید انتظار خروجی صدای متوسطی را داشته باشید. خروجی صدا دقیقا بد نیست، ولی عالی هم نیست. گوشی Elephone Vowney قادر به تولید صدای محکم و عالی ولی با حجم صدایی متوسط بود، بنابراین از نظر خروجی صدا انتظار معجزه از این گوشی نداشته باشید.

 

دوربین

کمپانی الفون واقعا سنسور دوربین قوی را برای این گوشی انتخاب کرده است، یعنی سنسور 21 مگاپیکسلی Exmor R سونی. روی کاغذ، اگر به درستی از آن استفاده شود، قادر به تولید تصاویر خوبی است. نرم افزار دوربین Elephone دقیقا به آن خوبی نیست، گرچه این سنسور اجازه به ورود نور زیادی به تصاویر شما می دهد، ولی در انتها چیزی که نصیبتان می شود کیفیت متوسطی دارد. تصاویر گرفته شده با دوربین این گوشی معمولا سطح کافی از جزییات را نداند، به نوعی لکه دار هستند، گرچه اگر دستتان لرزش نداشته باشد می توانید تصاویر خوبی دریافت کنید و نور کافی در تصویر وجود دارد. چیز دیگری که باید در ذهن داشته باشید این است که اگر به طور کامل در تصاویر زوم کنید، متوجه یک سری نقاط مشکی رنگ عجیب در آن می شوید. چیز نگران کننده ای نیست و باید مربوط به نقص در بخش نرم افزاری باشد و معمولا فقط با زوم کردن کامل دیده می شود.

در بعضی از تصاویر گرفته شده با دوربین گوشی الفون Vowney تعادل سفید نرمال نبود، و تصاویر گرفته شده در شرایط نوری کم کاملا دانه دار به نظر می آیند. اکثر نمونه تصاویر گرفته شده با این گوشی اندکی محو آلود هستند و فاقد جزییات. این سنسور بهترین و آخرین سنسور ارائه شده توسط سونی نیست، ولی باز هم سنسور خوبی است. Elephone با ارائه یک آپدیت نرم افزاری برای اپلیکیشن دوربین خود می تواند یقینا از آن بهتر استفاده کند. با توجه به اینکه این گوشی پرچم دار این کمپانی است انتظار عملکردی بهتر داشتیم.

 

در زیر برخی تصاویر گرفته شده با دوربین الفون Vowney را می توانید مشاهده نمایید

 

     

     

 

در انتها

این گوشی، دستگاهی فاقد بلوت ویر است، کیفیت ساخت و عملکرد عالی دارد. 4 گیگ رم در اختیار دارد که به همراه بخش نرم افزاری و تراشه Helio X10 درون آن، باعث می شوند استفاده از این گوشی لذت خاصی داشته باشد. خروجی صدا دقیقا عالی نیست، و دوریین آنقدر هم خوب نیست، ولی جدا از این موارد، واقعا گوشی خوبی است. اگر نیاز به گوشی با عملکرد خوب و صفحه نمایش QHD دارید و بودجه شما بسیار محدود نیز می باشد، Elephone Vowney می تواند گزینه مورد نظر شما باشد.

 

 

 

 

31
دیدگاه کاربران
  • نقد و بررسی کاربران
  • 1394-04-18

    سلام قیمت این گوشی بیاد ایران چقدره؟؟ زیر یک میلیونه ؟؟

    پاسخ مدیر:

    وقت بخیر قیمت این گوشی در تاریخ درج این دیدگاه ( July 2015 ) در سایت رسمی فروش گوشی های الفون 300 دلار ثبت شده و با توجه به نرخ امروز دلار قیمت تقریبی گوشی 975,000 هزار تومان می شود. با احترام

  • 1394-05-06

    سلام اگه سفارش بدم شما میارین ؟

    پاسخ مدیر:

    وقت بخیر, در حال حاضر مشغول وارد و تکمیل کردن اطلاعات گوشی ها هستیم و پاسخگویی تنها در خصوص مشکلات فنی و مشاوره در خصوص خرید گوشی انجام خواهد شد. بعد از تکمیل آرشیو بخش سفارشات فعال و انواع مدل ها جهت فروش قرار خواهد گرفت. با احترام

  • 1394-05-18

    درود دو سوال داشتم: 1-اینکه گوشی کی دقیقا قراره عرضه بشه و در صورتی که اطلاعی از زمان دقیق ندارید حدودیش هم قانع کنندست! 2- به صورت سفارش از چین هست یا شخصا میارید ایران و بعدا میفروشید؟ با احترام.

    پاسخ مدیر:

    وقت بخیر | در مورد سوال اولتون عرض کنم تاریخ عرضه این گوشی طبق اعلام سایت رسمی Augst 25 اعلام شده ( 3 شهریور 1394 ) | در مورد سوال دومتون هم این نکته قابل عرض است که تمام محصولاتی که جهت فروش قرار داده خواهد شد در انبار موجود بوده و برنامه ای برای سفارش از چین نخواهیم داشت | با احترام

  • 1394-05-26

    کی شما برای فروش میذارین اگه 3 شهریور عرضه شه؟

    پاسخ مدیر:

    وقت بخیر | بعد از کامل شدن بانک اطلاعاتی فروشگاه, امکان خرید محصول فعال خواهد شد. | با احترام

  • 1394-05-31

    سلام این گوشی را کی میارید و این که نسخه ویندوزیشم میارید ؟؟؟؟؟

    پاسخ مدیر:

    وقت بخیر


    این مدل 3 شهریور 94 عرضه میشه و بعد از کامل شدن بانک اطلاعاتی فروشگاه, لینک خرید فعال می شود.


    با احترام

  • 1394-06-01

    ببخشید بازم میپرسم ولی تقریبا چند روز دیگه بانک اطلاعاتیتون تکمیل میشه؟
    آخه من منتظرم

    پاسخ مدیر:

    وقت بخیر


    تیم پشتیبانی ما بطور شبانه روز و 24 ساعته در تلاش هستند که هر چه سریعتر و در کمترین زمان ممکن بخش بانک اطلاعاتی رو به پایان برسونند, سپس گام دوم یعنی امکان خرید محصولات رو فعال نماییم.


    با تشکر از ضبر و شکیبایی شما

  • 1394-06-01

    سلام ببخشید کی لینک خرید فعال میشه؟؟؟؟نسخه b این گوشی را هم میارید ؟؟؟؟؟؟و این پرداخت درب منزل هم دارید یا نه؟؟؟؟؟؟

    پاسخ مدیر:

    وقت بخیر


    در حال تلاش هستیم که هر چه زودتر مراحل وارد سازی اطلاعات رو تکمیل کنیم و بعد از اون محصولات رو جهت خرید کاربران قرار دهیم.


    نسخه ایی که عرض کردید بستگی به درخواست بازار داره, اگر درخواست برای مدل گفته شده زیاد بود بله برای فروش قرار میدیم.


    پرداخت در محل فعلا در مشهد میسر می باشد و در آینده نزدیک برای سایر کلان شهر ها


    با احترام

  • 1394-06-07

    این گوشی با قیمت مناسبی که داره قطعا طرفدار های خودش رو خواهد داشت
    فعلا با رم 3 گیگ و رام 32 گیگ در سایت الفون چین برای فروش هست و با رم 4 گیگ و رام 32 در سایت الفون استور قراره بفروش بره که هنوز نرفته
    البته نسخه رام 64 گیگی هم قراره به بازار بیاد
    من ازتون خواهش دارم این گوشی با رم 4 گیگ رو زودتر موجود کنین تا سفارش بدیم
    البته تنها نقطعه ضعف این گوشی ناشناخته بودن و نداشتن نمایندگی در ایرانه ولی مشخصات فنی بسیار قوی و خوبی داره

  • 1394-06-08

    سلام
    امروز 8 شهریوره . هنوز این گوشی موجود نیست؟

  • 1394-06-14

    سلام اساتید گرامی آقا من جزو طرفدارای سایت شمام و خواستم بگم سایتای دیگه مثه bestphones این گوشی رو (با سود زیاد برا خودشون)آوردن پس چرا شما عزیزان هنوز پردازش میکنین و کند عمل میکنین زود باشین تو رو خدا

    پاسخ مدیر:

    وقت بخیر



    ضمن تشکر از شما, این مدل هنوز بطور رسمی وارد ایران نشده و اکثر سایت ها شرایط پیش فروش رو در سایت لحاظ کرده اند.



    بابت تاخیر و کند عمل کردن خدمتتون عرض کنم که این فروشگاه تازه تاسیس هستش و قطعا مشکلات زیادی در بخش های متفاوت وجود داره که در صدد رفع آن هستیم, ما با اهداف بسیار بزرگتری دست به تاسیس راژان زدیم و فروش کالا تنها بخش کوچکی از خدمات ما خواهد بود.



    پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم



  • 1394-07-07

    با سلام
    این گوشی در سایت الفون استور با قیمت 299 دلار به فروش میرسه بخواد بیاد ایران حدودا چقدر در میاد؟

  • 1394-07-07

    ببخشید تصحیح میکنم
    229 دلار

    پاسخ مدیر:

    وقت بخیر


    قیمت گذاری گوشی های موبایل با نرخ دلاز ارتباط مستقیم دارد, پیش بینی میشود که قیمت این مدل در تاریخ درج این دیدگاه ( 29 سپتامبر 2015 ) با نرخ امروز دلار ( 7 مهر 1394 ) حدود 780,000 تومان تا 800,000 تومان  محاسبه گردد.


    با احترام

  • 1394-07-11

    پس قیمتش کو من میخوامش

    پاسخ مدیر:

    وقت بخیر


    در حال حاضر بخش فروش غیر فعال است.


    با احترام

  • 1394-07-13

    سلام .میخواستم یکی از این مدل رو بخرم کی برای فروش اماده میشه و ایا باطریش قابل تعویض هست .ممنون

    پاسخ مدیر:

    وقت بخیر
    فعلا تاریخ دقیقی رو نمی تونیم اعلام کنیم ولی تمام سعی ما این خواهد بود که هر چه سریعتر امکان خرید محصولات رو فراهم نماییم.
    در مورد باتری خدمتتون عرض کنم که, بله باتری این مدل توسط کاربر قابل تعویض می باشد.
    با احترام

  • 1394-07-23

    سلام خسته نباشید
    قیمت شما قیمت نهایی کالا هست یا هزینه گمرک هم بهش اضاف میشه؟؟
    چند روزه سفارشات به دستمون میرسه؟
    با تشکر

    پاسخ مدیر:

    وقت بخیر
    قیمت تعیین شده قیمت حدودی کالاست که بنا به درخواست زیاد کاربران درج شده است, در حال رایزنی هستیم که تمام محصولات رو از ایران ارسال کنیم. بعد از ثبت سفارش بین 24 تا 72 ساعت کاری کالا به دست کاربر خواهد رسید.
    با احترام

  • 1394-07-28

    سلام خسته نباشید این گوش سیستم عامل ویندوز و اندروید باهم ساپورت میکنه . otg هم ساپورت میکنه

  • 1394-08-02

    از نظر امکانت اگه واقعا اونیکه ارائه داده و فقط حرف نیست عالیه نسبت به قیمتش میشه گفت فوقولادست

  • 1394-08-03

    با سلام.میخواستم بدونم این گوشی رو الان موجود دارین یا نه؟قیمت 4گیگ رمش چنده؟

    پاسخ مدیر:

    وقت بخیر
    فعلا خیر
    با احترام

  • 1394-08-13

    سلام و خسته نباشید. رو کاغذ همه چی اوکی هستش، متأسفانه برندی نیست که دست کسی ببینی و یه جورایی گوشی خاصی به حساب میاد. شخصاً خیلی از مدلهاش خوشم اومده. قطعاً یکی میخرم هر چی شد... امیدوارم آذرماه همونطور که گفته شده، فروش سایت شروع بشه. باید دید تا چه حد میشه به این سایت اعتماد کرد...

    پاسخ مدیر:

    به اطلاع تمام کاربران می رسانیم بنا بر مشکلات و اتفاقات پیش آمده متاسفانه فروش گوشی موبایل موقتاً از دستور کار خارج شده ولی همچنان مانند قبل بخش گوشی ها مرتب به روزرسانی میگردد و فعلا بخش فروش لوازم جانبی موبایل فعال می گردد تا تصمیم نهایی در خصوص گوشی های موبایل اتخاذ گردد.
    تیم پشتیبانی و فروش راژان از صمیم قلب بابت اتفاقات پیش آمده که واقعا از طرف ما نبوده, از تمام کاربران عذر خواهی نموده و امیدواریم در زمانی دیگر محبت شما کاربران عزیز را جبران نماییم.
    با احترام

  • 1394-08-16

    چرا نماد اعتماد الکترونیکی نداره؟ هر جای سایت رو نگاه کردم چیزی پیدا نکردم. توی سایتی به این گستردگی و تنوع محصول، جای نماد اعتماد قطعاً خالیه....

    پاسخ مدیر:

    وقت بخیر
    در حال اقدام است.
    با احترام

  • 1394-10-12

    بهترین گوشی جهان هست

  • 1394-10-24

    قیمت تموم شده اش هست یا کمرک و... اضافه میشه؟چند روزه تحوله

    پاسخ مدیر:

    وقت بخیر
    تمام کالاهایی که در این فروشگاه جهت فروش قرار میگیرد در انبار ایران موجود بوده و ارسال از چین نداریم و نخواهیم داشت و قیمت هایی که درج می شوند قیمت تمام شده محصولات است.
    با احترام

  • 1394-10-25

    چه جوری به سبد خرید میره نمی تونم پیداش کنم ؟

    پاسخ مدیر:

    وقت بخیر
    در حال حاضر امکان ثبت سفارش میسر نمی باشد, در صدد هستیم که هر چه سریعتر لینک های خرید را فعال نماییم.
    با احترام

  • 1394-11-06

    سلام
    این گوشی کی فروشش شروع میشه .... ؟ قیمت زدین ولی نمیشه خرید؟

    پاسخ مدیر:

    وقت بخیر
    متاسفانه تاریخ دقیقی را در این خصوص نمی توانیم اعلام نماییم.
    با احترام

  • 1394-11-14

    سلام
    میشه این گوشی رو سفارش داد یا مدل p8000رو
    باتشکر

    پاسخ مدیر:

    وقت بخیر
    فعلا امکان ثبت سفارش میسر نمی باشد.
    با احترام

  • 1394-11-24

    الان قابل خریدنه؟

    پاسخ مدیر:

    وقت بخیر
    در حال حاضر امکان ثبت سفارش میسر نمی باشد.
    با احترام

  • 1394-12-03

    سلام
    این گوشی رو الان میشه سفارش داد؟قیمتش همینی هست که درج شده یا متغیره؟چطوری سفارش بدم؟

    پاسخ مدیر:

    وقت بخیر
    در حال حاضر بخش سفارش برند های چینی غیر فعال است.
    با احترام

  • 1394-12-09

    سلام و عرض ادب ایا این گوشی الان درحال حاضر موجوده و بنده محل سکونتم تهران بایستی چکارکنم خواهشن توضیح بدین باتشکر

    پاسخ مدیر:

    وقت بخیر
    در حال حاضر امکان ثبت سفارش میسر نمی باشد.
    با احترام

  • 1394-12-15
    دمتون گرم واقعا خسته نباشید بگم چند ماه دنبال یه نقد و بررسی مفصل بودم دروغ نگفتم هر سایتی میرفتم هیچی نبود یا چند تا عکس گذاشته بودن یا همه کپی از هم!!!!
    خیلی خوشحالم کردید ممنونم فقط خواهش می کنم این مدلو موجود کنیییییییییییید
  • 1395-01-10

    میشه هر وقت گوشی رو اوردید به من ایمبل بدید

  • 1395-01-11

    ایا خرید انلاین موجود هست

    پاسخ مدیر:

    وقت بخیر
    در حال حاضر خیر
    با احترام

  • نظر برای این تب ثبت نشده
نظر خود را بنویسید
*
*