Hard Samsung Galaxy M10

جدید

516,000 تومان

  • 16GB
  • 32GB
  • 7 تا 30 روز
  • 7 روز مهلت تست
  • 08 فروردین 1403

eMMC که به اصطلاح به آن هارد گوشی نیز گفته میشود یک عنصر مهم در گوشی های هوشمند است. eMMC یا کنترل کننده جاسازی شده چندرسانه ای (Embedded Multimedia Controller)، وظیفه سازماندهی  و ذخیره سازی اطلاعات را بر عهده دارد و از این جهت مشابه حافظه فلش عمل می کند. با این حال تلفن همراه چیزی تحت عنوان هارد در ساختار خود ندارد. در اینجا نیز وقتی از عنوان هارد گوشی استفاده می شود، منظور همان ٍeMMC یا کارت حافظه مالتی مدیای داخلی است. با وجود شباهت های ساختاری میان eMMC و فلش مموری، هارد تلفن های همراه سرعت و عمر مفید بیشتری دارند. صدمه دیدن هارد گوشی یک اتفاق معمول است و امکان دارد برای گوشی همراه هر کسی اتفاق بیفتد.

توضیحات

توضیحات مهم

فروشگاه اینترنتی راژان به عنوان اولین و تنها مرجع تخصصی فروش قطعات در ایران همواره سعی داشته تا شرایط یک خرید مطمئن و آسان را برای کاربرانش در بستری امن فراهم نماید. از این رو شرایط سفارش، خرید، ارسال و تحویل کالا را در زیر بطور کامل برای شما شرح داده ایم.

نحوه  تهیه قطعات
از آنجا که واردات برخی قطعات اصلی در حال حاضر با مشکلاتی همراه است و سفارش و ارسال مستقیم از چین نیز زمان بر خواهد بود، تهیه قطعات از سراسر کشور و در بازار ایران پس از ثبت سفارش خریدار از طریق رابط های متخصص این امر صورت میگیرد. پس کاملا توجه داشته باشید که در راژان پس از ثبت سفارش توسط شما کالا در لیست خرید و تهیه قرار میگیرد به این معنی که راژان رابطی بین خریداران و فروشندگان محصول است.

نحوه ثبت و‌ تقاضای قطعات:
فروشگاه اینترنتی راژان همواره سعی بر این داشته تا بتواند شرایط خرید برای هر قشر از جامعه را فراهم نماید و از آنجا که متاسفانه فعلا به دلیل شرایط موجود قیمت های تلفن همراه و بالطبع لوازم جانبی و قطعات نیز بسیار بالاست سعی بر این داشتیم که بتوانیم خدمتی هرچند کوچک در این راستا انجام دهیم.

از آنجا که قطعات از بازار ایران و از سراسر کشور تهیه می شود در برخی محصولات ممکن است زمان آماده سازی طولانی گردد که فروشگاه راژان میتواند به تشخیص خود یا درخواست خریدار سفارش را کنسل نماید که در این صورت مبلغ پرداختی به خریدار عودت داده خواهد شد با اینحال تمام تلاش تیم راژان بر این است که محصولات سریعتر از زمان گفته شده به دست خریداران برسد.

وضعیت قطعات
میتوان به جرات گفت که فروشگاه راژان موبایل تنها مرجع تخصصی فروش مادربرد و قطعات است که برد ها را با کارتن و کد رجیستر و قطعات را کاملا اصلی در اختیار خریداران قرار میدهد.

پشتیبانی
تیم پشتیبانی راژان از طریق تیکت در پنل کابری و پشتیبانی تلفنی از ساعت ۱۰ الی ۱۳:۳۰ آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.

ویژگی ها

مشخصات

مناسب برای گوشی های : Samsung Galaxy M10
1
دیدگاه کاربران
  • نقد و بررسی کاربران
  • نظر برای این تب ثبت نشده
نظر خود را بنویسید
*
*