Original LCD Display For Cubot J9

جدید

840,000 تومان

  • 7 روز مهلت تست
  • 08 فروردین 1403
  • شنبه تا 4شنبه 05138936134

توضیحات

توضیحات مهم

فروشگاه اینترنتی راژان به عنوان اولین و تنها مرجع تخصصی فروش قطعات در ایران همواره سعی داشته تا شرایط یک خرید مطمئن و آسان را برای کاربرانش در بستری امن فراهم نماید. از این رو شرایط سفارش، خرید، ارسال و تحویل کالا را در زیر بطور کامل برای شما شرح داده ایم.

نحوه  تهیه محصولات
از آنجا که واردات برخی قطعات اصلی همچون ال سی دی در حال حاضر با مشکلاتی همراه است و سفارش و ارسال مستقیم از چین نیز زمان بر خواهد بود، تهیه قطعات از سراسر کشور و در بازار ایران پس از ثبت سفارش خریدار از طریق رابط های متخصص این امر صورت میگیرد. پس کاملا توجه داشته باشید که در راژان پس از ثبت سفارش توسط شما کالا در لیست خرید و تهیه قرار میگیرد به این معنی که راژان رابطی بین خریداران و فروشندگان محصول است.

نحوه ثبت و‌ تقاضای محصول
فروشگاه اینترنتی راژان همواره سعی بر این داشته تا بتواند شرایط خرید برای هر قشر از جامعه را فراهم نماید و از آنجا که متاسفانه فعلا به دلیل شرایط موجود قیمت های تلفن همراه و بالطبع لوازم جانبی و قطعات نیز بسیار بالاست روش خرید محصول را آماده کرده ایم که در ادامه توضیح خواهیم داد.

مهم
از آنجا که ال سی دی ها از بازار ایران در سراسر کشور تهیه می گردد، نمیتوان مدت زمان دقیقی را اعلام نماییم اما زمان تقریبی ارسال بین هفت تا 45 روز کاری می باشد در برخی محصولات ممکن است زمان آماده سازی طولانی تر نیز گردد که فروشگاه راژان میتواند به تشخیص خود یا درخواست خریدار سفارش را کنسل نماید که در این صورت مبلغ پرداختی به خریدار عودت داده خواهد شد با اینحال تمام تلاش تیم راژان بر این است که محصولات سریعتر از زمان گفته شده به دست خریداران برسد.

پشتیبانی
تیم پشتیبانی راژان از طریق تیکت در پنل کابری و پاسخگویی تلفنی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰ الی ۱۳:۳۰ آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.

ویژگی ها

مشخصات

مناسب برای گوشی های : Cubot J9
1
دیدگاه کاربران
  • نقد و بررسی کاربران
  • نظر برای این تب ثبت نشده
نظر خود را بنویسید
*
*