Motherboard Samsung Galaxy J5 2016

جدید

این محصول در انبار موجود نیست

620,000 تومان

  • رجیستر و کارتن
  • 08 فروردین 1403
  • شنبه تا 4شنبه 05138936134

 

بُردِ مادر یا مادر برد یا برد اصلی (به انگلیسی: Mainboard or Motherboard) تخته مداری الکتریکی است که بخش‌های گوناگون مانند واحد پردازنده مرکزی بر روی آن سوار می‌شود و قطعه‌های بسیار کاربردی و مهم دیجیتالی در آن قرار گرفته‌اند.مادربرد اصلی‌ترین بخش یک گوشی موبایل به‌شمار می‌رود و کار آن کنترل کردن پردازشگر مرکزی و ارتباط دادن آن با قسمت‌های دیگر است. خود پردازشگر با هیج کدام از ابزار آلات بیرونی ارتباط مستقیم ندارد و همان‌طور که از نامش پیداست تنها یک پردازنده‌است.
ساختار ظاهری مادربورد شامل مجموعهٔ از قطعات الکترونیکی مانند خازن، ترانزیستور، مقاومت، دیود، آی‌سی و ورودی‌هایی است که روی یک برد الکترونیکی بزرگ چند لایه از جنس سیلیسیم و درصد کمی از چوب قرار می‌گیرند.روی صفحه مادربورد چندین خط به رنگ‌های متفاوت دیده می‌شود که همه قطعات را به هم متصل می‌سازد و به آنها اصطلاحاً باس می‌گویند.

توضیحات

توضیحات مهم

فروشگاه اینترنتی راژان به عنوان اولین و تنها مرجع تخصصی فروش مادربرد در ایران همواره سعی داشته تا شرایط یک خرید مطمئن و آسان را برای کاربرانش در بستری امن فراهم نماید. از این رو شرایط سفارش، خرید، ارسال و تحویل کالا را در زیر بطور کامل برای شما شرح داده ایم.

نحوه  تهیه برد
از آنجا که واردات برخی قطعات اصلی همچون برد در حال حاضر با مشکلاتی همراه است و سفارش و ارسال مستقیم از چین نیز زمان بر خواهد بود، تهیه قطعات از سراسر کشور و در بازار ایران پس از ثبت سفارش خریدار از طریق رابط های متخصص این امر صورت میگیرد. پس کاملا توجه داشته باشید که در راژان پس از ثبت سفارش توسط شما کالا در لیست خرید و تهیه قرار میگیرد به این معنی که راژان رابطی بین خریداران و فروشندگان محصول است.

نحوه ثبت و‌ تقاضای برد:
فروشگاه اینترنتی راژان همواره سعی بر این داشته تا بتواند شرایط خرید برای هر قشر از جامعه را فراهم نماید و از آنجا که متاسفانه فعلا به دلیل شرایط موجود قیمت های تلفن همراه و بالطبع لوازم جانبی و قطعات نیز بسیار بالاست دو روش خرید محصول را آماده کرده ایم که در ادامه توضیح خواهیم داد.

مهم
از آنجا که بردها از بازار ایران در سراسر کشور تهیه می گردد، نمیتوان مدت زمان دقیقی را اعلام نماییم اما زمان تقریبی ارسال بین هفت تا 45 روز کاری می باشد در برخی محصولات ممکن است زمان آماده سازی طولانی تر نیز گردد که فروشگاه راژان میتواند به تشخیص خود یا درخواست خریدار سفارش را کنسل نماید که در این صورت مبلغ پرداختی به خریدار عودت داده خواهد شد با اینحال تمام تلاش تیم راژان بر این است که محصولات سریعتر از زمان گفته شده به دست خریداران برسد.

وضعیت مادربرد ها
میتوان به جرات گفت که فروشگاه راژان موبایل تنها مرجع تخصصی فروش مادربرد است که برد ها را با کارتن و کد رجیستر در اختیار خریداران قرار میدهد.
همچنین با توجه به شرایط بازار ویژگی مشترک تمام مادربرد ها تضمین اصالت، کارتن و کد رجیستر است تا خریدار از هر جهت با خیالی آسوده اقدام به خرید نماید

پشتیبانی
تیم پشتیبانی راژان از طریق تیکت در پنل کابری و پاسخگویی تلفنی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰ الی ۱۳:۳۰ آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.

ویژگی ها

مشخصات

مناسب برای گوشی های : J510FN (Europe); J510F (HK, India, South Africa, Thailand); J510G (Malaysia, Indonesia); J510Y (New Zealand); J510M LATAM
1
دیدگاه کاربران
  • نقد و بررسی کاربران
  • نظر برای این تب ثبت نشده
نظر خود را بنویسید
*
*